Barnevogn i fløjl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

Laulund87

FruOlsen skriver:

Tusind tak! Jeg var også bare helt solgt da jeg så den Nu mangler jeg bare at finde et regnslag og myggenet som er stort nok... men det er trods alt en mindre udfordring nu hvor jeg har den rette vogn!

Ja mon ikke det kan lade sig gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Kløver

Mener at Odder førhen lavede dem i fløjl og tror også der engang var noget som hed scandic som lavede fløjls barnevogne uden at være helt sikker

Anmeld

24. juni 2013

Købmagerkonen

Maja84 skriver:

Mener at Odder førhen lavede dem i fløjl og tror også der engang var noget som hed scandic som lavede fløjls barnevogne uden at være helt sikker

Tusind tak, men jeg har omsider fundet min drømmevogn ( du kan se billede tidligere i tråden). Det er en Brio fra 1984

Anmeld

24. juni 2013

Kløver

FruOlsen skriver:

Tusind tak, men jeg har omsider fundet min drømmevogn ( du kan se billede tidligere i tråden). Det er en Brio fra 1984

Hvor dejligt, kigger da lige sjovt den er fra samme år jeg blev født

Anmeld

24. juni 2013

millesofie

FruOlsen skriver:

Jeg vil SÅ gerne have fat i en fed gammel barnevogn i fløjl, men de er jo ikke til at opdrive!

Kender I nogle mærker man kan søge efter som I ved har produceret fløjlsbarnevogne, kender I nogen der sælger en, eller gør I selv?

Jeg står ikke og mangler en lige nu, jeg synes bare de er så fede, så jeg er gået lidt på jagt så jeg måske har en den dag jeg får brug for den. Jeg har allerede fundet en lift

Håber I kan hjælpe!

odder scandia og brio 

har selv haft et par stykker mellem hænderne 

Anmeld

24. juni 2013

Købmagerkonen

millesofie skriver:

odder scandia og brio 

har selv haft et par stykker mellem hænderne 

Anmeld

24. juni 2013

Pigent

FruOlsen skriver:

Jeg har endelig fundet VOGNEN! Så jeg tænkte jeg lige ville dele den med jer, der prøvede at hjælpe mig Overdelen er i navy fløjl - og er overhovedet ikke falmet.

Ej hvor er den flot og liften ser også fin ud

Anmeld

24. juni 2013

Købmagerkonen

Barnepigen skriver:

Ej hvor er den flot og liften ser også fin ud

Tusind tak, jeg er også meget glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.