Barnevogn i fløjl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Fenja09

FruOlsen skriver:

Det er lige præcis sådan en!!! Jeg har endda fundet en lift der matcher den der barnevogn perfekt!

Mon du kan kontakte hende - for kan se at det er fra 2008 så muligheden for at hun ikke bruger den mere er da ret stor, men det er selvfølgelig også muligt at den er solgt videre.

Kunne jo være at du var heldig, hvis du kan få fat i hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Købmagerkonen

Fenja09 skriver:

Mon du kan kontakte hende - for kan se at det er fra 2008 så muligheden for at hun ikke bruger den mere er da ret stor, men det er selvfølgelig også muligt at den er solgt videre.

Kunne jo være at du var heldig, hvis du kan få fat i hende

Uha, jeg bliver da næsten nødt til at forsøge Tak for linket!

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

FruOlsen skriver:

Uha, jeg bliver da næsten nødt til at forsøge Tak for linket!

Jamen selv tak, håber du finder en vogn på den ene eller anden måde! Men du må da godt give en update hvis du kommer igennem til hende der har den på linket

Anmeld

27. maj 2013

Købmagerkonen

Fenja09 skriver:

Jamen selv tak, håber du finder en vogn på den ene eller anden måde! Men du må da godt give en update hvis du kommer igennem til hende der har den på linket

Jeg skal nok give en update Indtil videre må jeg vente i spænding - og lede videre.

Anmeld

10. juni 2013

Købmagerkonen

Fenja09 skriver:

Øv øv øv! Hun svarer desværre ikke, så jeg må bare søge videre...

Anmeld

10. juni 2013

Pigent

FruOlsen skriver:

Det er lige præcis sådan en!!! Jeg har endda fundet en lift der matcher den der barnevogn perfekt!

Må vi se liften?

Anmeld

10. juni 2013

Købmagerkonen

Barnepigen skriver:

Må vi se liften?

Ja, det må I da

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2013

Købmagerkonen

Jeg har endelig fundet VOGNEN! Så jeg tænkte jeg lige ville dele den med jer, der prøvede at hjælpe mig Overdelen er i navy fløjl - og er overhovedet ikke falmet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2013

Laulund87

FruOlsen skriver:

Jeg har endelig fundet VOGNEN! Så jeg tænkte jeg lige ville dele den med jer, der prøvede at hjælpe mig Overdelen er i navy fløjl - og er overhovedet ikke falmet.

Den er godt nok lækker!

Godt du fandt den rette!

Anmeld

24. juni 2013

Købmagerkonen

Laulund87 skriver:

Den er godt nok lækker!

Godt du fandt den rette!

Tusind tak! Jeg var også bare helt solgt da jeg så den Nu mangler jeg bare at finde et regnslag og myggenet som er stort nok... men det er trods alt en mindre udfordring nu hvor jeg har den rette vogn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.