Barnevogn i fløjl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.072 visninger
37 svar
10 synes godt om
25. maj 2013

Købmagerkonen

Jeg vil SÅ gerne have fat i en fed gammel barnevogn i fløjl, men de er jo ikke til at opdrive!

Kender I nogle mærker man kan søge efter som I ved har produceret fløjlsbarnevogne, kender I nogen der sælger en, eller gør I selv?

Jeg står ikke og mangler en lige nu, jeg synes bare de er så fede, så jeg er gået lidt på jagt så jeg måske har en den dag jeg får brug for den. Jeg har allerede fundet en lift

Håber I kan hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

De3Guldklumper

FruOlsen skriver:

Jeg vil SÅ gerne have fat i en fed gammel barnevogn i fløjl, men de er jo ikke til at opdrive!

Kender I nogle mærker man kan søge efter som I ved har produceret fløjlsbarnevogne, kender I nogen der sælger en, eller gør I selv?

Jeg står ikke og mangler en lige nu, jeg synes bare de er så fede, så jeg er gået lidt på jagt så jeg måske har en den dag jeg får brug for den. Jeg har allerede fundet en lift

Håber I kan hjælpe!

Jeg lå selv som barn i en grå fløjels barnevogn fra Odder

Anmeld

25. maj 2013

Laulund87

25. maj 2013

Købmagerkonen

Laulund87 skriver:

Er det sådan noget som den her?

http://www.dba.dk/barnevogn-scandia-80erne/id-1000666753/

Ja det er tæt på Den er desværre bare ikke i fløjl... men tak fordi du kiggede!

Anmeld

25. maj 2013

Købmagerkonen

Pylle3 skriver:

Jeg lå selv som barn i en grå fløjels barnevogn fra Odder

Årh, det er sikkert lige sådan en jeg leder efter. Jeg lå selv i en navy fløjlsbarnevogn - vist nok af mærket Itkin. Jeg vil kigge efter Odder

Anmeld

25. maj 2013

Laulund87

FruOlsen skriver:

Ja det er tæt på Den er desværre bare ikke i fløjl... men tak fordi du kiggede!

Nej ikke helt, det kan jeg godt se Øv den er svær at finde for det er en charmerende vogn

Anmeld

25. maj 2013

MissMaria

FruOlsen skriver:

Håber I kan hjælpe!

Prøv og tjek denne her side ud

www.englebarnet.dk

Anmeld

25. maj 2013

Købmagerkonen

MissMaria skriver:

Prøv og tjek denne her side ud

www.englebarnet.dk

Vikelig lækker side! Det er bare ærgerligt at de ikke sælger vogne, men at man selv skal have en vogn med de kan restaurere... 

Anmeld

25. maj 2013

MissMaria

FruOlsen skriver:

Vikelig lækker side! Det er bare ærgerligt at de ikke sælger vogne, men at man selv skal have en vogn med de kan restaurere... 

Ja okay det havde jeg ikke lige set

Anmeld

25. maj 2013

Købmagerkonen

MissMaria skriver:

Ja okay det havde jeg ikke lige set

Jeg så det heller ikke til at starte med, men det var rigtig sødt af dig at finde den til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.