Barnevogn i fløjl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Pigent

Jeg vil SÅ gerne have fat i en fed gammel barnevogn i fløjl, men de er jo ikke til at opdrive!

Kender I nogle mærker man kan søge efter som I ved har produceret fløjlsbarnevogne, kender I nogen der sælger en, eller gør I selv?

Jeg står ikke og mangler en lige nu, jeg synes bare de er så fede, så jeg er gået lidt på jagt så jeg måske har en den dag jeg får brug for den. Jeg har allerede fundet en lift

Håber I kan hjælpe!

Jeg ved at Odder lavede dem engang

Men prøv at kig i genbruger, loppemarkeder, dba osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Købmagerkonen

Barnepigen skriver:

Jeg ved at Odder lavede dem engang

Men prøv at kig i genbruger, loppemarkeder, dba osv. 

Tusind tak, jeg må jo bare blive ved med at lede og håbe der dukker en op til mig

Anmeld

27. maj 2013

nielsen80

FruOlsen skriver:

Tusind tak, jeg må jo bare blive ved med at lede og håbe der dukker en op til mig

Hvis du nu kunne finde et firma, eller selv er lidt handy, kunne nedenstående måske være en mulighed?

http://www.byslyngel.dk/2011/07/retro-barnevogn.ht ml

Den ser noget slidt ud, men måske det andet firma(som en linket til) kunne få noget godt ud af den?

Anmeld

27. maj 2013

Købmagerkonen

nielsen80 skriver:

Hvis du nu kunne finde et firma, eller selv er lidt handy, kunne nedenstående måske være en mulighed?

http://www.byslyngel.dk/2011/07/retro-barnevogn.ht ml

Den ser noget slidt ud, men måske det andet firma(som en linket til) kunne få noget godt ud af den?

Hvor er den fin!!! Jeg kan dog se den allerede er solgt, så den blev det desværre heller ikke...

Men tak for forsøget

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

FruOlsen skriver:

Jeg vil SÅ gerne have fat i en fed gammel barnevogn i fløjl, men de er jo ikke til at opdrive!

Kender I nogle mærker man kan søge efter som I ved har produceret fløjlsbarnevogne, kender I nogen der sælger en, eller gør I selv?

Jeg står ikke og mangler en lige nu, jeg synes bare de er så fede, så jeg er gået lidt på jagt så jeg måske har en den dag jeg får brug for den. Jeg har allerede fundet en lift

Håber I kan hjælpe!

Jeg tror måske du skal rundt på landets mange loppemarkeder her i sommer. Læste om en der kun havde givet 25 kr for en fløjlsbarnevogn på loppemarked og så satte hun den selv i stand.

/Fenja

Anmeld

27. maj 2013

Palaja

Min søster lå i en lyseblå fløjlsvogn fra Brio. Og den var bare SÅ kikset dengang. Sjovt som det skifter Held og lykke med jagten

Anmeld

27. maj 2013

Købmagerkonen

Fenja09 skriver:

Jeg tror måske du skal rundt på landets mange loppemarkeder her i sommer. Læste om en der kun havde givet 25 kr for en fløjlsbarnevogn på loppemarked og så satte hun den selv i stand.

/Fenja

Åh tro mig, jeg kigger! Jeg har desværre bare ikke været heldig endnu... Men 25 kr lyder godt nok som et lækkert fund!

Anmeld

27. maj 2013

Købmagerkonen

Palaja skriver:

Min søster lå i en lyseblå fløjlsvogn fra Brio. Og den var bare SÅ kikset dengang. Sjovt som det skifter Held og lykke med jagten

Haha, ja, desværre er der sikkert rigtig mange af de vogne der er smidt ud fordi de var så kiksede

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

FruOlsen skriver:

Åh tro mig, jeg kigger! Jeg har desværre bare ikke været heldig endnu... Men 25 kr lyder godt nok som et lækkert fund!

Ja, det er med at holde øjnene åbne når man leder efter sådan noget  Den barnevogn jeg nævnte til 25 kr kan du se her på linket.

http://www.navlestreng.dk/billeder/vis/2818

Går ud fra at det er noget i den stil du leder efter?

Anmeld

27. maj 2013

Købmagerkonen

Fenja09 skriver:

Ja, det er med at holde øjnene åbne når man leder efter sådan noget  Den barnevogn jeg nævnte til 25 kr kan du se her på linket.

http://www.navlestreng.dk/billeder/vis/2818

Går ud fra at det er noget i den stil du leder efter?

Det er lige præcis sådan en!!! Jeg har endda fundet en lift der matcher den der barnevogn perfekt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.