Må din hund være i sofaen:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

wamse

Ja det må han uden tvivl

Han er en stor del af vores familie, og vi elsker alle at være sammen med ham. Han ligger tit og putter med min datter i sofaen, og det er så dejligt at se. Han sover også i sengene med os. Han er hvor vi er som regel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

L&V

Nej det må hun ikke.. Og hun må heller ikke komme på børnenes værelse..

Jeg ser ingen grund til de ska være i sofaen eller sengen for så vidt

Anmeld

25. maj 2013

Misscbn

PernilleogLouis skriver:

Er bare lidt nysgerrig

Nu har jeg ikke hun, har haft en hund boende som altid var i sofaen og jeg ku slet ik ha det og i sengen, der er fyldt med hundehår og syns ik om det..

Derfor er jeg af den holdning af hvis jeg en dag får hund igen så skal den IKKE være i sofaen eller sengen, dog får en en kæmpe hundekurv som er dens plads

hader at komme hjem til folk hvor hunden opholder sig i sofaen og man så bliver fyldt med hundehår og den slags for at være ærlig

Anmeld

25. maj 2013

C-Dog

Hun må dog ikke være i sengene vil jeg lige tilføje. Lige som vi og børnene ikke må være i hendes seng. :-)

Anmeld

25. maj 2013

Camillasb

Ikke i vores dyrer sofaer! Men vindueskammen er et hit! 

Anmeld

25. maj 2013

Camilla <3

Hvem? skriver:

Og du har hermed konstateret at vi sidder i sofaen hver eneste dag/aften?

Det gør vi ikke - vi er altid i køkkenet - vi sidder stort set aldrig i stuen, vi har et nedlagt landbrug, vi går ude stort set hele dagen/aften, hvor hunden er med, når vi kommer ind, sidder vi som familie og snakker sammen i køkkenet, når aftensmaden er indtaget, drengene badet og puttet, proppes babyalarmer på dem og vi går ud igen, hvor hunden sørme er med

Når vi har gæster er vi også i køkkenet, så ja - vi er vist rigelig meget sammen med vores hund.

Jeg syntes nu lidt selv, at du lægger op til at folk kommer med kritik.  Du fortæller jo KUN om hvor hunden må være, og ikke må være. Men intet om, hvor i faktisk befinder jer størstedelen af jeres tid, og så er det da klart at folk stiller spørgsmålstegn ved det. 

Anmeld

25. maj 2013

Hvem?

Jeg syntes nu lidt selv, at du lægger op til at folk kommer med kritik.  Du fortæller jo KUN om hvor hunden må være, og ikke må være. Men intet om, hvor i faktisk befinder jer størstedelen af jeres tid, og så er det da klart at folk stiller spørgsmålstegn ved det. 

Overhovedet ikke, jeg svarer blot på hvad der bliver spurgt om, hvad folk så læser mellem linjerne er jo deres problem, de kan jo spørge; "Er hunden så altid alene"? Istedet for at drage en forhastet konklusion som siger at det da synd vi har hund, når de jo absolut intet aner om vores liv - spørg først - tag derefter stilling til hvad du syntes - det da det mindste.

Anmeld

25. maj 2013

Fenja09

PernilleogLouis skriver:

Er bare lidt nysgerrig

Vores hund (Schæfer) må kun være i sofaen, hvis vi siger det til hende. Dvs. hun må ikke hoppe op af sig selv - kun på kommando.

Herhjemme sætter vi pris på at vores gæster kan sidde i sofaen uden at blive "overfaldet" af en hund og det gider jeg bestemt heller ikke selv når jeg er ude. Synes det er irriterende at sidde i en sofa og der så kommer en hund springende. Derudover har det også været rart at hun ikke har været vant til det da vi fik vores datter for så kunne hun sagtens ligge i sofaen uden vi skulle bekymrer os om at hunden hoppede op til hende.

Vores hund har sin egen pude i stuen og i soveværelset - hun må være overalt i huset, og nogle gange i sofaen. Sengen er et NO GO.

/Fenja

Anmeld

25. maj 2013

Laulund87

Vores hund må gerne komme i sofaen hvis han ligger lige så stille og roligt, men han har en tendens til at fjolle rundt og rulle. Så bliver han jaget ned igen

Han sover også i sengen.. Ja puha det er ulækkert osv, men vi hygger med det så det får han bestemt lov til

Anmeld

25. maj 2013

SjeBets

Nej det må han ikke, han må ikke være i  stuen eller værelserne, han må være i gangen, køkkenet, og vores mellem stuen/spisestue. 

Han er en meget stor hund, og for at han kan få ro nogle gange da vi har huset fuld af børn, så har han sin seng i gangen, og der går han ud når han ikke gider ungerne da de ved at der skal de lade ham være ude. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.