Må din hund være i sofaen:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

PernilleogLouis

Bshizzle skriver:

Det kan du tro han må  

Han er en lille Chihuahua og elsker at putte i tæppet på sofaen 

Hvor hyggeligt - blir han så på sit tæppe???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

PernilleogLouis

malliebooh skriver:

Ja det må hun gerne - men hun er også en af de der allergi-venlige hunde og hun fælder ikke.  

Ingen fældning - lyder godt

Anmeld

24. maj 2013

PernilleogLouis

skoust skriver:

ja det må de gerne.. synes det er hyggeligt at de kommer op og putter og hygger med os..

Ja det er hyggeligt men indrømmer jeg er lidt træt af hundehår en gang imellem

Anmeld

24. maj 2013

norenberg

Nej bestemt ikke den må slet ikke komme ind i vores tv stue...vil ikke have ødelagt vores sofa, havde en gæst der en dag ikke fattede budskabet og det resulterede i at hundens klør lavede ridser i læderet....manden så ik specielt glad ud...og personen der kalde hunden der op havde bare en ligegyldig holdning...ik særlig fedt når man har sparet op til drømme sofaen som kostede en bondegård...

Anmeld

24. maj 2013

skoust

PernilleogLouis skriver:

Ja det er hyggeligt men indrømmer jeg er lidt træt af hundehår en gang imellem

vi støvsuger hver dag for det er jeg heller ikke fan af og vi har en sort sofa og vi har hvide hunde så det kan ses med det samme.. 

Anmeld

24. maj 2013

malliebooh

PernilleogLouis skriver:

Ingen fældning - lyder godt

Ja det er super  Men HVIS hun nu var en hund der fældede, så tror jeg ikke jeg kunne lade være alligevel  Jeg elsker at putte-hygge med min hund, men nu er hun heller ikke ret stor og hun ér en putte-bejse

Anmeld

24. maj 2013

PernilleogLouis

skoust skriver:

vi støvsuger hver dag for det er jeg heller ikke fan af og vi har en sort sofa og vi har hvide hunde så det kan ses med det samme.. 

Jep her blir der også støvsuget hver dag og det er hvide hår på sort lædersofa - tørrer den af mange gange om dagen tror bare de hår flyver rundt på den sofa - syns i hvert fald ikke det var så slemt m stofsofa - ellers kunne man bare ik se dem

Anmeld

24. maj 2013

Bshizzle

PernilleogLouis skriver:

Hvor hyggeligt - blir han så på sit tæppe???

Nej ikke altid.. Da vi har børn i huset, så får den ikke altid ro til at ligge alene 

Og det er en meget nervøs hund, så den smutter hurtig over op den anden sofa eller i den anden ende af sofaen hvor børnene sidder 

Den må osse være over hele huset.. Selv i sengen 

(Som den pt ikke lige gider sove). 

Anmeld

24. maj 2013

Loa

Ja da.... Han er en del af familien.....

Nu har jeg selv valgt at få barn og hund og så er mit hjem også indrettet dertil at der er plads til dem begge, og så kan de materielle ting gå nok så meget i stykker.....
(Hov sidespor, bliver bare lidt ked når jeg læser dem hvor deres hund ikke må være der hvor familien er)

Anmeld

24. maj 2013

skoust

PernilleogLouis skriver:

Jep her blir der også støvsuget hver dag og det er hvide hår på sort lædersofa - tørrer den af mange gange om dagen tror bare de hår flyver rundt på den sofa - syns i hvert fald ikke det var så slemt m stofsofa - ellers kunne man bare ik se dem

vi har stof sofa og hold da op hvor kan man bare se det med det samme. 

men pyt jeg vil jo gerne have at de ligger oppe ved mig og hygger specielt når thomas arbejder så meget som han gør 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.