Må din hund være i sofaen:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Faith

PernilleogLouis skriver:

Arbejder også på min kan blive på sit tæppe - han er dog ik enig

Nej det er ikke altid de er det, de kære dyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Ida b

Min må godt ligge i sofaen. og hun er den bedste til at putte min søn om aftenen. De ligger helt tæt, og det gør ham tryg Jeg sørger bare altid for, at poterne er rene og skifter ofte sengetøj.

Anmeld

25. maj 2013

Camilla <3

Hvem? skriver:

Overhovedet ikke, jeg svarer blot på hvad der bliver spurgt om, hvad folk så læser mellem linjerne er jo deres problem, de kan jo spørge; "Er hunden så altid alene"? Istedet for at drage en forhastet konklusion som siger at det da synd vi har hund, når de jo absolut intet aner om vores liv - spørg først - tag derefter stilling til hvad du syntes - det da det mindste.

Tja, muligvis  

Men nu forklarede du ellers grundigt, hvor hunden måtte være, selvom spørgsmålet kun var om din hund måtte være i sofaen  

Så derfor forstår JEG ikke, hvorfor man ikke liiiige kunne skrive det, netop så man kunne undgå en masse palaver  

Just saying.  God weekend. 

Anmeld

25. maj 2013

Nemesis

nej det må han ikke...heller ikke på værelserne. Han ligger rigtig gerne på mine fødder ved sofaen og der er helt i orden og ellers har han en seng i bryggers og i stuen. om natten er han kun i køkkenet og bryggerset.

Anmeld

25. maj 2013

LilleLene

PernilleogLouis skriver:

Er bare lidt nysgerrig

JA ! mine dyr er familiemedlem....

og elsker faktisk at pute med mine dyr... fx sover min kat i min arm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.