Må din hund være i sofaen:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

Camilla <3

Ja, selvfølgelig må de det 

De er også i sengen og putte med os engang i mellem

Det er så hyggeligt at vågne om morgenen med hundene der breder sig rigtig godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Camilla <3

Maja84 skriver:

Nej må han ikke, men vi ved han lægger der om natten, og jager ham ikke ned. men han bliver aldrig inviteret op i sofaen eller går lov at ligge der om dagen/aftenen, vi ser igennem med han lægger sig derop og sover når vi er gået i seng og han er alene nede i stuen

haha .. Det samme gør mine forældres labrador også  

Hun lister ind i sofaen hver nat når de alle er gået i seng  

og hver morgen vågner min far ved at hun lusker ud i sin kasse igen, præcis 10 min. før vækkeuret ringer 

Anmeld

24. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

ja da... men han er også en blanding af cavalier king charles og dværg pinscher... så han fylder jo ikke noget...

han putter også meget gerne i sengen, både når vi er i den og når det kun er ham... så reder den hver morgen og skifter senge tøj 2 gange ugentligt...

Anmeld

25. maj 2013

Kløver

Chancen skriver:

haha .. Det samme gør mine forældres labrador også  

Hun lister ind i sofaen hver nat når de alle er gået i seng  

og hver morgen vågner min far ved at hun lusker ud i sin kasse igen, præcis 10 min. før vækkeuret ringer 

Et samme her, han kan høre når vi kommer ned, og hopper ned i kurven, og så er der helt varmt i sofaen

Anmeld

25. maj 2013

Papillon

Ja, mine forældres langhårede dværggravhund hygger jævnligt i sofaen, særligt hvis min far sidder der Det er udelukkende fordi, det er en lille hund, at han får lov, siger min mor

Anmeld

25. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Ja, og også i sengen. Jeg kunne slet ikke undvære det. 

Anmeld

25. maj 2013

MortilElias2010

Hvem? skriver:

Og du har hermed konstateret at vi sidder i sofaen hver eneste dag/aften?

Det gør vi ikke - vi er altid i køkkenet - vi sidder stort set aldrig i stuen, vi har et nedlagt landbrug, vi går ude stort set hele dagen/aften, hvor hunden er med, når vi kommer ind, sidder vi som familie og snakker sammen i køkkenet, når aftensmaden er indtaget, drengene badet og puttet, proppes babyalarmer på dem og vi går ud igen, hvor hunden sørme er med

Når vi har gæster er vi også i køkkenet, så ja - vi er vist rigelig meget sammen med vores hund.

Well... i og med at spørgsmålet lød såre simpelt som: Må din hund være i sofaen - så er det nærliggende at tænke at det er det du svarer ud fra. Alt det mellem linierne er der jo af gode grunde ikke nogen af os der læser med der kan se. 

Men dejligt I er sammen med jeres hund 

Anmeld

25. maj 2013

Hvem?

Well... i og med at spørgsmålet lød såre simpelt som: Må din hund være i sofaen - så er det nærliggende at tænke at det er det du svarer ud fra. Alt det mellem linierne er der jo af gode grunde ikke nogen af os der læser med der kan se. 

Men dejligt I er sammen med jeres hund 

Det var da også det jeg svarede ud af, om hunden måtte være i sofaen, der stod intet om jeg sad i sofaen og hunden lå i køkkenet  -  jeg svarede ud fra hva jeg blev spurgt om - ikke hvad nogle måtte læse mellem linjerne

Anmeld

25. maj 2013

C-Dog

Ved ikke hvad jeg skal stemme, hun må gerne, men ikke hvis hun flyver rundt, og det gør hun, og så bliver hun sat ned på gulvet hvor hun sagtens kan ligge stille. Hun elsker at putte i vores langhårede uldtæpper :-) for det meste er hun der hvor børnene er, i en stor bunke på gulvet med et par sækkestole, bygger huler, leger med legetøj, slås eller leger i haven :-P dejlig hund vi snart har haft i 3 år <3

Anmeld

25. maj 2013

B&J

Ja det må hun gerne og det bedste hun ved er at ligge helt oppe på puderne højt oppe og gerne i vinduerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.