4xGreve skriver:
Lyder rigtig hyggeligt! Vi spare på alt vi bliver ikke gift for at få en stor fest, dyre ringe, smart tøj mm. Vi bliver gift fordi vi elsker hinanden og tror på at det skal være os
Til mit første bryllup løb det lidt løbsk i planlægningen, for der havde vi egentlig også en vision om et meget intimt bryllup. Men på begge sider havde vi forældre, der bestemt mente, at vi også burde invitere det ene og det andet familiemedlem med osv. og pludselig endte vi på 75 personer.
Min oprindelige plan var også en brugt kjole fra f.eks. Munthe + Simonsen - og endte (efter at veninders " Aaaj, du skal da have en rigtig kjole...") med en kjole til over 10.000 med slæb.
På flere måder kunne jeg ikke kende det bryllup, som vi endte med at få, selvom jeg da husker dagen som rigtig god.
Så det har netop gjort, at jeg denne gang har været mere standhaftig og holdt fast i, at man ikke holder et bryllup for at please sine omgivelser men for som par at have den dag, som man drømmer om.
Min mand (uuhh
) og jeg drikker heller ikke (nu er jeg så også gravid), så det ville have været så irriterende at holde fest, hvor folk blev hængende og blev fulde til langt ud på natten. Vi har haft en dejlig, dejlig dag og sidder nu, ret trætte, og er glade for dagen.
Jeg håber, at I får lige præcis det bryllup, som I vil have. I kan ikke gøre alle tilfredse - uanset hvor meget I hopper og springer. Og tænk på, hvad der vil gøre jer lykkelige at tænke tilbage på! Det er det vigtigste.
Anmeld