Er det så skidt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

Lotus86

Folk skal da slet ikke blande sig i, hvordan i ønsker at holde JERES bryllup, det er jo ikke for deres skyld. Gør i lige præcis som i har lyst til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Rosengreen

Min kæreste og jeg skal også giftes senere i år, også i kirke. Først var planen at vi slet ikke skulle have nogen med i kirken (udover vores piger), men da de kræver 2 vidner, har vi valgt at tage vores forældre med. Dog ved vores forældre ingenting før vi kommer og henter dem på dagen Jeg skal have stor hvid kjole på, og fotografen er heller ikke den billigste, men der har vi valgt at lægge vores penge. om aftenen bestiller vi burgere og pommes fra den nærmeste grill 

For mig bliver det et helt perfekt bryllup, uden den store opmærsomhed. Jeg er sikker på at vi har nogle venner og nok især familie som ikke er tilfredse med måden vi gør det på. Men lige den dag er jeg faktisk ligeglad..

Et bryllup skal være brudeparets bedste dag, efter brudeparets ønsker. Jeg synes jeres lyder til at blive en helt fantastisk dag 

Anmeld

22. maj 2013

CroQuis

4xGreve skriver:

Hej tøser. 

Sagen er den at vi af flette grunde har valgt at holde et meget dæmpet bryllup forstået på den måde at vi bliver gift i en kirke invitere den nærmeste familie til kaffe og kage efterfølgende også er det det, manden og jeg forlader så selskabet og tager ud og spiser alene om aften! Men er det forkert?? I vi de eneste der holder et så afslappet og dæmpet bryllup?? 

flere  både familie, bekendte mm. Syntes ikke det er en ordenlig måde at gøre det på?? 

Hvad siger i lad mig høre jeres mening!?

kram herfra

Man holder sit bryllup som man har lyst

Vi blev gift på rådhuset en fredag morgen kl 8.

De nærmeste var inviteret med på rådhuset og til efterfølgende brunch bagefter. 

Engang i løbet af eftermiddagen tog vi på "bryllupsrejse" som var en weekende på en bed and breakfast et andet sted i landet  (og det var til trods for at hele familien, havde flere timeres rejse (3-4), for at komme på besøg hos os.

Vi har altid sagt at vi ville holde en fest for hele familien, når vi fik penge til den - men nu - 5 år efter, er der stadig ikke afholdt fest 

Anmeld

22. maj 2013

Carina:-)

Vi skal også giftes til august/sep.

Fordi vores advokat har sagt vi skulle  (og lidt fordi vi elsker hinanden)

Men jeg gider ikke hvid kjole og en masse sang og taler.

Vi bliver omkring 70 med helstegt pattegris fadølsanlæg og en masse kage til dessert.

Vi har lejet en hal ,så vi skal også spille vollyball 

Vi vil frabede  os taler og sange.

Og de der ved det ,har sagt at det er befriende med et anderledes bryllup.

Anmeld

22. maj 2013

Mumto3

Jeg synes I skal gå i banken og låne 200.000kr til brylluppet, som så kan blive holdt på et slot eller en herregård. I kan køre i hestekarret og ikke mindst: du kan have en designerkjole på til 25.000kr hvor højt I elsker hinanden afhænger jo af prisskiltet på din kjole!

-ej, spøg til side. Det er jeres dag!!! Hvis I synes det er fedt at holde den intimt med parmiddag, så GO FOR IT!!!!!

( vi holdt selv kæmpe bryllup men jeg insisterede på at vi forlod festen kl 12 midnat, for jeg ville ikke gå glip af min bryllupsnat. Det var der mange der ike kunne forstå. Jeg kan ikke forstå dem der gider feste hele natten og så komme fuld og træt i seng kl 6 om morgenen - og det var så den bryllupsnat. Mensådan er vi bare forskellige!!!)

Anmeld

22. maj 2013

Nemesis

vi blev hemmelig gift på en helt alm. onsdag. var ude og spise froskost bagefter bare mig og gemalen.

Helt fantastisk dag.

3 mdr. senere blev vi velsignet i kirken men den nærmeste familie som vidner og så havde vi inviteret til hygge hjemme i haven.

vi grillede bøffer og havde lavet salat. Vi havde også frabedt os sange, taler, plakater og andet påhit og vi havde en helt igennem fantastisk dag.

Et bryllup er for 2 mennesker..nemlig dem der bliver gift. Resten skal bare være beærede over at de må fejre jer. Så jeres bryllup skal i holde helt som i lyster for det er JERES dag..ikke nogen andres.

Anmeld

22. maj 2013

FruK

I skal gøre lige nøjagtig som I ønsker den dag. 

Vi blev gift på rådhuset. Venner og familie som mødte op, tog vi med hjem til sandwich og dåseøl. Om aftenen var vi ude at spise med vires forældre og søskende. Og det var en helt fantastisk dag, fordi det var lige nøjagtig sådan, VI ville have den! 

Anmeld

22. maj 2013

4xGreve

aarhusmor skriver:

Jeg ville ønske vi havde holdt det på den måde.

Ha en god dag

Kan jeg spøger hvorfor?? 

Anmeld

22. maj 2013

4xGreve

nielsen80 skriver:

Jeg ville ELSKE at gøre det som jer, men ville aldrig blive tilgivet af familien desværre.

Synes det er en så god ide, og I skal gøre det nøjagtigt som I gerne vil have det.

Jeg ved heller ikke om min familie tilgiver mig men en stor fest vil ikke være rigtigt for os desværre! 

Anmeld

22. maj 2013

4xGreve

Benjamins'mor skriver:

Det er jo op til folk selv.

Min mor og far blev gift på rådhuset og tog det nærmeste familie med til sådan et ferie sted hvor de badede og spiste og holdte fest og overnattede. Det var kun min mor far deres søskende og forældre.

Lyder også rigtig hygge men med mine søskende, deres partner, børn og kærestens søskende samt vedhæng plus vores forældre så bliver vi 18 inkl. Os selv. Det har vi slet slet slet ikke råd til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.