Er det så skidt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

LinLin

Det bestemmer I da

Vi holdt et meget afslappet bryllup sidste år. Vi blev gift på rådhuset kl 15.45 og tog efterfølgende hjem til os med vores gæster: vi havde inviteret vores 15 nærmeste familie og venner = dem vi helst ville dele dagen med så havde vi lave noget tærte, kartoffelpizza, salat osv og derefter kaffe og kage. Helt stille og roligt!
Vi havde den bedste dag med de vigtigste mennesker i vores liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

4xGreve

Fuglemor skriver:

Hvis i har lyst til at gære det sådan. så skal i gøre det. Så kan det være lige meget hvad folk mener om det.

i kunne jo også i hemmelighed være blevet gift og så var der ikke nogen der kunne gøre noget. Synes det er en rigtig fin måde er har valgt at gøre det på

Det havde vi også snakket om men vi valgt at lidt hygge med familien var beder end ingen! Men nu er der drama over det 

Anmeld

22. maj 2013

4xGreve

modesty skriver:

Det bestemmer I da helt selv.  Jeg har været til bryllup på rådhuset der bestod af en æggesandwich på trappetrinnet bagefter og det var super hyggeligt. Gør som I vil.

Lyder som et bryllup efter mit hovede 

Anmeld

22. maj 2013

4xGreve

Lusi skriver:

Det er jeres dag og jer der bestemmer, ligesom det er jeres pengepung der betaler gildet
Andre kan da på ingen måde bestemme, hvad i skal bruge jeres penge på!
Hvis det var mig, havde jeg bare sagt til dem der får ondt i røven over jeres ønske, at de bare lige ligger 10.000 til jer, for enten vil i have en stille og rolig intim dag eller det STORE bryllup med ALT. Og da i ikke har råd til det (ved jeg jo ik om i har) må gæsterne jo hjælpe med at spæde til
Mon ik de så acceptere jeres valg? Hihi

D. Har tilbudt at betale for at vi også kunne få aftensmad de tilbød f.eks helstegt pattegris men min kæreste vil så gerne ud at spise med mig alene om aftens for første gang som mand og kone hans eneste ønske hvordan skal jeg kunne afvise det ene ønske? 

Anmeld

22. maj 2013

4xGreve

Junibæbs2013 skriver:

I morgen tager vi på rådhuset og bliver gift og så tager vi 14 af de nærmeste med ud og spiser burger og får kaffe og kage. Jeg glæder mig helt vildt... 

(og har forresten været gift før med en anden med, hvor vi fik stor fest med det hele) - jeg er SÅ tilfreds med vores planer for i morgen.  

Nu er jeg jo snart en erfaren dame i bryllupsplanlægning, og der er ikke noget værre end alle andres forventninger, skuffede miner og velmenende forslag til, hvordan ens bryllup burde være. 
Man ender nemt et helt andet sted, end man forestillede sig, og det handler altså om at turde vælge at gøre tingene på ens egen måde. 

Ej hvor lyder det altså bare hyggeligt  både kæresten og jeg er slet ikke til at det der med de store fester vi rør slet ikke alkohol, har det ikke godt med beruset folk og vil helst have at det er 100% børne venligt  Stor fest virker bare ikke rigtigt for os, hvis du idag ser tilbage tror du så du vil fortryde ikke at holde en stor fest til dit første bryllup!?

Anmeld

22. maj 2013

4xGreve

Rosengreen skriver:

Min kæreste og jeg skal også giftes senere i år, også i kirke. Først var planen at vi slet ikke skulle have nogen med i kirken (udover vores piger), men da de kræver 2 vidner, har vi valgt at tage vores forældre med. Dog ved vores forældre ingenting før vi kommer og henter dem på dagen Jeg skal have stor hvid kjole på, og fotografen er heller ikke den billigste, men der har vi valgt at lægge vores penge. om aftenen bestiller vi burgere og pommes fra den nærmeste grill 

For mig bliver det et helt perfekt bryllup, uden den store opmærsomhed. Jeg er sikker på at vi har nogle venner og nok især familie som ikke er tilfredse med måden vi gør det på. Men lige den dag er jeg faktisk ligeglad..

Et bryllup skal være brudeparets bedste dag, efter brudeparets ønsker. Jeg synes jeres lyder til at blive en helt fantastisk dag 

Lyder rigtig hyggeligt! Vi spare på alt vi bliver ikke gift for at få en stor fest, dyre ringe, smart tøj mm. Vi bliver gift fordi vi elsker hinanden og tror på at det skal være os

Anmeld

22. maj 2013

Laulund87

Det lyder da helt fint!

Vi blev gift på rådhuset, stille og roligt. Vi troede ikke der var nogen der vidste det, men der dukkede pludselig en masse familie/venner op på rådhuset, rigtig hyggeligt

Vi kørte hjem til os, men måtte lige omkring en bager efter kager for vi regnede jo ikke med gæster Vi fik faktisk en del blomster og lidt gaver og det havde vi jo slet ikke regnet med..

Jeg har personligt aldrig drømt om et kirkebryllup med stor hvid kjole osv.

Anmeld

22. maj 2013

NinaNymannMadsen

hvis det er det i ønsker er det, det i skal gøre.

så må familien bare sige hvad vi vil,

i invitere dem trods alt på kaffe efter vielsen i kirken så er det jo ganske fint. der er ingen der har sagt et bryllup er en heldags forestilling.

vi skal giftes til oktober, hvor det bliver med spisning men sådan er vi bare, men nu ser vi næsten heller aldrig hele familien på samme tid da jeg har en mega stor familie.

men tillykke med brylluppet når tid er, og håber i får dagen lige som i ønsker den

Anmeld

22. maj 2013

aarhusmor

4xGreve skriver:

Kan jeg spøger hvorfor?? 

Jeg ville bare gerne have en dag med de nærmeste, men familien mente de nærmeste skulle med, specielt fordi der kun var 18 i min mands familie og de pressede hårdt. Det betød at jeg jo også var nød til at invitere noget af min familie med. Jeg tog nogle af de nærmeste, så det modsvarede hans familie lidt og så blev vi 60. Men i min familie er der over 200 i nærmeste familie, så mange var kede af at de ikke kom med. Jeg ville bare gerne have haft det hyggeligt med vores forældre.

Det var selvfølgelig en god dag, men jeg ville stadig ønske at jeg har lyttet til mig selv

Anmeld

23. maj 2013

Benjamins'mor

4xGreve skriver:

Lyder også rigtig hygge men med mine søskende, deres partner, børn og kærestens søskende samt vedhæng plus vores forældre så bliver vi 18 inkl. Os selv. Det har vi slet slet slet ikke råd til.

Nej det bliver hurtigt dyrt i længden, mine forældre blev gift i starten af 90'erne, der var det ikke helt så dyrt. (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.