Er det så skidt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.843 visninger
31 svar
35 synes godt om
22. maj 2013

4xGreve

Hej tøser. 

Sagen er den at vi af flette grunde har valgt at holde et meget dæmpet bryllup forstået på den måde at vi bliver gift i en kirke invitere den nærmeste familie til kaffe og kage efterfølgende også er det det, manden og jeg forlader så selskabet og tager ud og spiser alene om aften! Men er det forkert?? I vi de eneste der holder et så afslappet og dæmpet bryllup?? 

flere  både familie, bekendte mm. Syntes ikke det er en ordenlig måde at gøre det på?? 

Hvad siger i lad mig høre jeres mening!?

kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Louise H.

4xGreve skriver:

Hej tøser. 

Sagen er den at vi af flette grunde har valgt at holde et meget dæmpet bryllup forstået på den måde at vi bliver gift i en kirke invitere den nærmeste familie til kaffe og kage efterfølgende også er det det, manden og jeg forlader så selskabet og tager ud og spiser alene om aften! Men er det forkert?? I vi de eneste der holder et så afslappet og dæmpet bryllup?? 

flere  både familie, bekendte mm. Syntes ikke det er en ordenlig måde at gøre det på?? 

kram herfra

I skal holde JERES bryllup som I ønsker det!

Jeg synes det er fint, hvis det er det der passer jer bedst.

Anmeld

22. maj 2013

nielsen80

4xGreve skriver:

Hej tøser. 

kram herfra

Jeg ville ELSKE at gøre det som jer, men ville aldrig blive tilgivet af familien desværre.

Synes det er en så god ide, og I skal gøre det nøjagtigt som I gerne vil have det.

Anmeld

22. maj 2013

Benjamins'mor

Det er jo op til folk selv.

Min mor og far blev gift på rådhuset og tog det nærmeste familie med til sådan et ferie sted hvor de badede og spiste og holdte fest og overnattede. Det var kun min mor far deres søskende og forældre.

Anmeld

22. maj 2013

Fuglemor

4xGreve skriver:

Hej tøser. 

kram herfra

Hvis i har lyst til at gære det sådan. så skal i gøre det. Så kan det være lige meget hvad folk mener om det.

i kunne jo også i hemmelighed være blevet gift og så var der ikke nogen der kunne gøre noget. Synes det er en rigtig fin måde er har valgt at gøre det på

Anmeld

22. maj 2013

modesty

4xGreve skriver:

Hej tøser. 

kram herfra

Det bestemmer I da helt selv.  Jeg har været til bryllup på rådhuset der bestod af en æggesandwich på trappetrinnet bagefter og det var super hyggeligt. Gør som I vil.

Anmeld

22. maj 2013

Christina74

Hvis det føles rigtig for jer at gøre det på den måde, jamen så er det lige sådan i skal gøre det ;-)

Det er jer der skal sidde om mindes JERES DAG resten af jeres liv, og ikke familien.

Anmeld

22. maj 2013

Lusi

4xGreve skriver:

Hej tøser. 

kram herfra

Det er jeres dag og jer der bestemmer, ligesom det er jeres pengepung der betaler gildet
Andre kan da på ingen måde bestemme, hvad i skal bruge jeres penge på!
Hvis det var mig, havde jeg bare sagt til dem der får ondt i røven over jeres ønske, at de bare lige ligger 10.000 til jer, for enten vil i have en stille og rolig intim dag eller det STORE bryllup med ALT. Og da i ikke har råd til det (ved jeg jo ik om i har) må gæsterne jo hjælpe med at spæde til
Mon ik de så acceptere jeres valg? Hihi

Anmeld

22. maj 2013

aarhusmor

Jeg ville ønske vi havde holdt det på den måde.

Ha en god dag

Anmeld

22. maj 2013

Junibæbs2013

I morgen tager vi på rådhuset og bliver gift og så tager vi 14 af de nærmeste med ud og spiser burger og får kaffe og kage. Jeg glæder mig helt vildt... 

(og har forresten været gift før med en anden med, hvor vi fik stor fest med det hele) - jeg er SÅ tilfreds med vores planer for i morgen.  

Nu er jeg jo snart en erfaren dame i bryllupsplanlægning, og der er ikke noget værre end alle andres forventninger, skuffede miner og velmenende forslag til, hvordan ens bryllup burde være. 
Man ender nemt et helt andet sted, end man forestillede sig, og det handler altså om at turde vælge at gøre tingene på ens egen måde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.