Flytte til usa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

-Sigrid-

Månsson skriver:

Nogle ting i nok lige ska ha med i overvejelserne er jo at der ikke er sygeforsikring, børnepenge, pension osv. og mindstelønnen er meget lav så der ska nogle penge til..

De betaler omkring 30% i skat og afgifterne på biler osv er små men igen er der meget man så selv ska betale

Det har jeg kigget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

-Sigrid-

LilleLene skriver:

jo jo men det er jo også forskelligt efter hvilke jos man har i danmark

Men procentvis er det lavere... derfor er deres priser også lavere

Det er fantastisk at tage derover på shoppingtur, for for os er det MEGA billigt i forhold til ting herhjemme

Det hænger jo selvfølgelig sammen

Anmeld

21. maj 2013

-Sigrid-

Nessie skriver:

Nu er det godt nok mange år siden at jeg boede derovre, og jeg gik i skole, men jeg vil bare sige at amerikanerne er et meget venligt folkefærd, der er gode til at tage imod andre mennesker, og spørger interesserede til ens liv.

Lyder spændende med de fremtidsplaner, og synes da bestemt I skal gøre det 

Åh det lyder lækkert

Det er først om nogle år når vi er færdiguddannede, så vores situation er jo meget anderledes fra din - og så skal jeg lige have overtalt min mand

Anmeld

21. maj 2013

Nessie

-Sigrid- skriver:

Åh det lyder lækkert

Det er først om nogle år når vi er færdiguddannede, så vores situation er jo meget anderledes fra din - og så skal jeg lige have overtalt min mand

He he, ja 

Meeeen, mon ikke det bliver nemt, når I nu har haft det oppe og vende før.

Vi er i hvert fald meget begejstrede for USA, og glæder os meget til vi skal derover igen (om 2 år).

VI har også snakket om at det kunne være spændende at bo der ovre i en periode, men det bliver vist kun ved drømmen 

Anmeld

21. maj 2013

-Sigrid-

Nessie skriver:

He he, ja 

Meeeen, mon ikke det bliver nemt, når I nu har haft det oppe og vende før.

Vi er i hvert fald meget begejstrede for USA, og glæder os meget til vi skal derover igen (om 2 år).

VI har også snakket om at det kunne være spændende at bo der ovre i en periode, men det bliver vist kun ved drømmen 

Hehe det var inden planen om de tre børn

Uh, det lyder lækkert

Det er også kun en periode vi snakker om, vi har snakket om 2-5 år

Anmeld

21. maj 2013

Nessie

-Sigrid- skriver:

Hehe det var inden planen om de tre børn

Uh, det lyder lækkert

Det er også kun en periode vi snakker om, vi har snakket om 2-5 år

Jo jo, men børn er jo så nemme, og vil man være i nærheden af danskere, kan man jo altid rykke til danskerkolonien Solvang 

Anmeld

21. maj 2013

-Sigrid-

Nessie skriver:

Jo jo, men børn er jo så nemme, og vil man være i nærheden af danskere, kan man jo altid rykke til danskerkolonien Solvang 

Indtil videre kan det ikke blive meget nemmere

Det skulle være for at være en del af deres kultur, så Solvang er ikke interessant som sådan

Anmeld

21. maj 2013

Nessie

-Sigrid- skriver:

Indtil videre kan det ikke blive meget nemmere

Det skulle være for at være en del af deres kultur, så Solvang er ikke interessant som sådan

Nej, jeg synes også det er lidt fjollet at flytte så langt væk, for så at bosætte sig med en masse andre danskere 

Anmeld

21. maj 2013

ESV

-Sigrid- skriver:

Det har jeg kigget på

Jeg ville foreslå jer at kigge i new Jersey, feks hoboken. Ligger lige på den anden side af hudson river og du kan stå i Down town new York på max 30 min. Og priserne for bolig er en hel del billigere end i selve NY

Anmeld

21. maj 2013

-Sigrid-

Nessie skriver:

Nej, jeg synes også det er lidt fjollet at flytte så langt væk, for så at bosætte sig med en masse andre danskere 

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.