Guldklumpens hule 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

christina92

emmagirl skriver:

Jaa, forstår godt at det må være svært at vente!! Men har hørt at det er godt at få børn under uddannelse  

Tror eg også det er, meen ligefrem to under samme uddannelse  Men kæresten har da lige stået og spurgt om vi ikk snart skal lave lillebror så man ved vel aldrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Tror eg også det er, meen ligefrem to under samme uddannelse  Men kæresten har da lige stået og spurgt om vi ikk snart skal lave lillebror så man ved vel aldrig

Hehe, altså herhjemme snakker vi om at få nr. 2 så jeg kan skrive bachelor under min graviditet og så gå på barsel når jeg er bachelor. Men, nu må vi se hvordan det hele kommer til at gå  

Jeg synes heller ikke der skal være aaalt for mange år imellem søskende - synes 2-3 år er passende!!

Anmeld

20. maj 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Så ramte jeg  30+0!!!!!!  10 uger til termin, hvor er det vildt!!! 

Jeg synes simpelthen tiden flyver afsted!! Jeg har viiiiirkelig meget lyst til at gøre ALT klar til guldklumpens ankomst, men jeg har aftalt med mig selv at jeg vil vente til om en måned hvor jeg får sommerferie, og barsel! Vi har købt alt til ham, men det hele står bare i et hjørne - min krop hungrer efter at bygge reden pæn og hyggelig 

Men ellers har jeg kun at sige, at jeg fortsat har det rigtig godt og guldklumpen er SÅ dejligt aktiv...det er bare HYGGELIGT!!!!! 

Til sidst et par billeder fra i dag, og også et billede der sammenligner hvad der er sket de sidste 10 uger - synes egentlig ikke jeg er vokset heeelt vildt, men det passer mig nu helt fint... baby vokser jo som han skal  

God pinse allesammen 

rigtig fin babymavse!

- selvom man som gravid ønsker sig en kææmpe stor rund mave, skal du bare prise dig lykkelig for den ikke er gigantisk din mave, min mave var jo håbløst stor, hvilket har resulteret i en rigtig grim mave med aaaalt for meget overskydende hud her efter fødslen

Anmeld

20. maj 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

rigtig fin babymavse!

- selvom man som gravid ønsker sig en kææmpe stor rund mave, skal du bare prise dig lykkelig for den ikke er gigantisk din mave, min mave var jo håbløst stor, hvilket har resulteret i en rigtig grim mave med aaaalt for meget overskydende hud her efter fødslen

Mange tak 

Ja, jeg tænker også at det på nogle områder kan være en ret stor fordel ikke at have en mega stor mave - ja og det vigtigste er jo egentlig bare at han vokser som han skal Men, nøj hvor jeg glæder mig til jeg har ham i armene.. Jeg er misundelig på dig! 

Anmeld

20. maj 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Så ramte jeg  30+0!!!!!!  10 uger til termin, hvor er det vildt!!! 

Jeg synes simpelthen tiden flyver afsted!! Jeg har viiiiirkelig meget lyst til at gøre ALT klar til guldklumpens ankomst, men jeg har aftalt med mig selv at jeg vil vente til om en måned hvor jeg får sommerferie, og barsel! Vi har købt alt til ham, men det hele står bare i et hjørne - min krop hungrer efter at bygge reden pæn og hyggelig 

Men ellers har jeg kun at sige, at jeg fortsat har det rigtig godt og guldklumpen er SÅ dejligt aktiv...det er bare HYGGELIGT!!!!! 

Til sidst et par billeder fra i dag, og også et billede der sammenligner hvad der er sket de sidste 10 uger - synes egentlig ikke jeg er vokset heeelt vildt, men det passer mig nu helt fint... baby vokser jo som han skal  

God pinse allesammen 

Rigtig flot mave  

Anmeld

21. maj 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Rigtig flot mave  

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.