Guldklumpens hule 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

mommy1991

M (: skriver:

Jeg tror aldrig du bliver en hval - ellers må du lige svinge forbi næste gang du er i området, så jeg kan se den mave..

Hehe Det kunne faktisk være hyggeligt! Så kan jeg også se søde Hjalte Jeg har læseferie fra 6. juni - hvis du evt. har en ledig dag derefter?!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

M (:

emmagirl skriver:

Hehe Det kunne faktisk være hyggeligt! Så kan jeg også se søde Hjalte Jeg har læseferie fra 6. juni - hvis du evt. har en ledig dag derefter?!  

Jeg har bare mega travlt på barsel (NOT), så det burde nemt kunne lade sig gøre

Anmeld

19. maj 2013

mommy1991

Jeg har bare mega travlt på barsel (NOT), så det burde nemt kunne lade sig gøre

Haha, fantastisk!! Så kan det være jeg udnytter dine Sygeplejefaglige evner også - skal jo skrive enoooooormt spændende modul 7 opgave! 

Anmeld

19. maj 2013

M (:

emmagirl skriver:

Haha, fantastisk!! Så kan det være jeg udnytter dine Sygeplejefaglige evner også - skal jo skrive enoooooormt spændende modul 7 opgave! 

Haha, så må vi ikke håbe ammehjernen har overtaget totalt

Anmeld

19. maj 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Så ramte jeg  30+0!!!!!!  10 uger til termin, hvor er det vildt!!! 

Jeg synes simpelthen tiden flyver afsted!! Jeg har viiiiirkelig meget lyst til at gøre ALT klar til guldklumpens ankomst, men jeg har aftalt med mig selv at jeg vil vente til om en måned hvor jeg får sommerferie, og barsel! Vi har købt alt til ham, men det hele står bare i et hjørne - min krop hungrer efter at bygge reden pæn og hyggelig 

Men ellers har jeg kun at sige, at jeg fortsat har det rigtig godt og guldklumpen er SÅ dejligt aktiv...det er bare HYGGELIGT!!!!! 

Til sidst et par billeder fra i dag, og også et billede der sammenligner hvad der er sket de sidste 10 uger - synes egentlig ikke jeg er vokset heeelt vildt, men det passer mig nu helt fint... baby vokser jo som han skal  

God pinse allesammen 

jeg har sagt det før og jeg siger det igen... smuuuuuk mave!

og pris du dig bare lykkelig for, at du ikke er i flodhest tilstand Det var jeg ret tidlig, så jeg havde svært ved at få sko på og kunne nærmest ingenting selv
Og det vigtigste har du jo selv fat i - baby vokser som baby skal og det er jo bare alfa omega!

Anmeld

19. maj 2013

mommy1991

Haha, så må vi ikke håbe ammehjernen har overtaget totalt

Haha, jeg tror allerede min ammehjerne er sat ind - ville lave rigtig god steg til svigerfamilien, og får da også tændt for varmluften, jeg glemte bare at tænde for temperaturen 

Anmeld

19. maj 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

jeg har sagt det før og jeg siger det igen... smuuuuuk mave!

og pris du dig bare lykkelig for, at du ikke er i flodhest tilstand Det var jeg ret tidlig, så jeg havde svært ved at få sko på og kunne nærmest ingenting selv
Og det vigtigste har du jo selv fat i - baby vokser som baby skal og det er jo bare alfa omega!

Hvor er du bare sød Men jeg begynder sgu at føle mig lidt tung i r*ven!!! Vi bor på anden sal og jeg puster som en flodhest når jeg når op  

Anmeld

19. maj 2013

M (:

emmagirl skriver:

Haha, jeg tror allerede min ammehjerne er sat ind - ville lave rigtig god steg til svigerfamilien, og får da også tændt for varmluften, jeg glemte bare at tænde for temperaturen 

Hahaha, hvor er du sød! 

Anmeld

19. maj 2013

B&J

den sidder bare så flot på dig og smuk mave

Anmeld

19. maj 2013

christina92

emmagirl skriver:

Så ramte jeg  30+0!!!!!!  10 uger til termin, hvor er det vildt!!! 

Jeg synes simpelthen tiden flyver afsted!! Jeg har viiiiirkelig meget lyst til at gøre ALT klar til guldklumpens ankomst, men jeg har aftalt med mig selv at jeg vil vente til om en måned hvor jeg får sommerferie, og barsel! Vi har købt alt til ham, men det hele står bare i et hjørne - min krop hungrer efter at bygge reden pæn og hyggelig 

Men ellers har jeg kun at sige, at jeg fortsat har det rigtig godt og guldklumpen er SÅ dejligt aktiv...det er bare HYGGELIGT!!!!! 

Til sidst et par billeder fra i dag, og også et billede der sammenligner hvad der er sket de sidste 10 uger - synes egentlig ikke jeg er vokset heeelt vildt, men det passer mig nu helt fint... baby vokser jo som han skal  

God pinse allesammen 

Hvor er det en smuk lille mave du har!  Du bære den rigtig flot.

Og nej den er faktisk ikke vokset voldsomt på de ti uger, bliver spændende med de næste ti

Jeg nåede aldrig at få sådan en kæmpe stor gravid mave inden jeg fødte, bliver spændende hvor stor du når at blive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.