Guldklumpens hule 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.758 visninger
35 svar
33 synes godt om
19. maj 2013

mommy1991

Så ramte jeg  30+0!!!!!!  10 uger til termin, hvor er det vildt!!! 

Jeg synes simpelthen tiden flyver afsted!! Jeg har viiiiirkelig meget lyst til at gøre ALT klar til guldklumpens ankomst, men jeg har aftalt med mig selv at jeg vil vente til om en måned hvor jeg får sommerferie, og barsel! Vi har købt alt til ham, men det hele står bare i et hjørne - min krop hungrer efter at bygge reden pæn og hyggelig 

Men ellers har jeg kun at sige, at jeg fortsat har det rigtig godt og guldklumpen er SÅ dejligt aktiv...det er bare HYGGELIGT!!!!! 

Til sidst et par billeder fra i dag, og også et billede der sammenligner hvad der er sket de sidste 10 uger - synes egentlig ikke jeg er vokset heeelt vildt, men det passer mig nu helt fint... baby vokser jo som han skal  

God pinse allesammen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Cbank

Sikke en dejlig og flot mave du har dig. Nej, den er da ikke vokset vildt. Men det kan jo nåes endnu 

Jeg kan godt forstå du glæder dig helt vildt til at gøre det sidste færdigt. Det bliver da også så dejligt 

Anmeld

19. maj 2013

Melanie Bjerre

emmagirl skriver:

Jeg synes simpelthen tiden flyver afsted!! Jeg har viiiiirkelig meget lyst til at gøre ALT klar til guldklumpens ankomst, men jeg har aftalt med mig selv at jeg vil vente til om en måned hvor jeg får sommerferie, og barsel! Vi har købt alt til ham, men det hele står bare i et hjørne - min krop hungrer efter at bygge reden pæn og hyggelig 

Men ellers har jeg kun at sige, at jeg fortsat har det rigtig godt og guldklumpen er SÅ dejligt aktiv...det er bare HYGGELIGT!!!!! 

Til sidst et par billeder fra i dag, og også et billede der sammenligner hvad der er sket de sidste 10 uger - synes egentlig ikke jeg er vokset heeelt vildt, men det passer mig nu helt fint... baby vokser jo som han skal  

God pinse allesammen 

Smukt

jo jeg synes da du er vokset, den sidder bare skide flot på dig

Anmeld

19. maj 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

God pinse allesammen 

Jubii hvor vildt kun 10 uger tilbage +- så skønt altså. Du er så fin med den gravide mave.

Anmeld

19. maj 2013

M (:

emmagirl skriver:

God pinse allesammen 

Du er altså bare så smuk! 

Tror billederne snyder, fordi du ikke er vinklet helt ens? Du står mere skråt på billedet fra 30+0..

Anmeld

19. maj 2013

mommy1991

Cbank skriver:

Sikke en dejlig og flot mave du har dig. Nej, den er da ikke vokset vildt. Men det kan jo nåes endnu 

Jeg kan godt forstå du glæder dig helt vildt til at gøre det sidste færdigt. Det bliver da også så dejligt 

1000 tak  Ja, jeg skal sikkert nok nå at blive en hval inden sommer!!! 

Anmeld

19. maj 2013

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

Smukt

jo jeg synes da du er vokset, den sidder bare skide flot på dig

1000 tak, hvor er du bare sød 

Anmeld

19. maj 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Jubii hvor vildt kun 10 uger tilbage +- så skønt altså. Du er så fin med den gravide mave.

Mange tak  Ja, det er SÅ vildt at jeg i teorien gerne må føde om 7 uger!!!! () - det er lidt skræmmende, men også helt vildt spændende og nøøøj, hvor jeg glæder mig! 

Anmeld

19. maj 2013

mommy1991

M (: skriver:

Du er altså bare så smuk! 

Tror billederne snyder, fordi du ikke er vinklet helt ens? Du står mere skråt på billedet fra 30+0..

1000 tak, hvor er du sød!!! 

Nu hvor jeg har kigget på billederne igen, tror jeg sgu du har ret!! Det må jeg lige tænke over til næste mavebillede.. Men jeg er stadigvæk ikke kæmpestor......endnu! Jeg frygter, at jeg bliver sommerens strandede hval!  

Anmeld

19. maj 2013

M (:

emmagirl skriver:

1000 tak, hvor er du sød!!! 

Nu hvor jeg har kigget på billederne igen, tror jeg sgu du har ret!! Det må jeg lige tænke over til næste mavebillede.. Men jeg er stadigvæk ikke kæmpestor......endnu! Jeg frygter, at jeg bliver sommerens strandede hval!  

Jeg tror aldrig du bliver en hval - ellers må du lige svinge forbi næste gang du er i området, så jeg kan se den mave..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.