Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så ramte jeg 30+0!!!!!! 10 uger til termin, hvor er det vildt!!!
Jeg synes simpelthen tiden flyver afsted!! Jeg har viiiiirkelig meget lyst til at gøre ALT klar til guldklumpens ankomst, men jeg har aftalt med mig selv at jeg vil vente til om en måned hvor jeg får sommerferie, og barsel! Vi har købt alt til ham, men det hele står bare i et hjørne - min krop hungrer efter at bygge reden pæn og hyggelig
Men ellers har jeg kun at sige, at jeg fortsat har det rigtig godt og guldklumpen er SÅ dejligt aktiv...det er bare HYGGELIGT!!!!!
Til sidst et par billeder fra i dag, og også et billede der sammenligner hvad der er sket de sidste 10 uger - synes egentlig ikke jeg er vokset heeelt vildt, men det passer mig nu helt fint... baby vokser jo som han skal
God pinse allesammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en dejlig og flot mave du har dig. Nej, den er da ikke vokset vildt. Men det kan jo nåes endnu
Jeg kan godt forstå du glæder dig helt vildt til at gøre det sidste færdigt. Det bliver da også så dejligt
emmagirl skriver: Så ramte jeg 30+0!!!!!! 10 uger til termin, hvor er det vildt!!! Jeg synes simpelthen tiden flyver afsted!! Jeg har viiiiirkelig meget lyst til at gøre ALT klar til guldklumpens ankomst, men jeg har aftalt med mig selv at jeg vil vente til om en måned hvor jeg får sommerferie, og barsel! Vi har købt alt til ham, men det hele står bare i et hjørne - min krop hungrer efter at bygge reden pæn og hyggelig Men ellers har jeg kun at sige, at jeg fortsat har det rigtig godt og guldklumpen er SÅ dejligt aktiv...det er bare HYGGELIGT!!!!! Til sidst et par billeder fra i dag, og også et billede der sammenligner hvad der er sket de sidste 10 uger - synes egentlig ikke jeg er vokset heeelt vildt, men det passer mig nu helt fint... baby vokser jo som han skal God pinse allesammen
Smukt
jo jeg synes da du er vokset, den sidder bare skide flot på dig
Du er altså bare så smuk!
Tror billederne snyder, fordi du ikke er vinklet helt ens? Du står mere skråt på billedet fra 30+0..
Cbank skriver: Sikke en dejlig og flot mave du har dig. Nej, den er da ikke vokset vildt. Men det kan jo nåes endnu Jeg kan godt forstå du glæder dig helt vildt til at gøre det sidste færdigt. Det bliver da også så dejligt
1000 tak Ja, jeg skal sikkert nok nå at blive en hval inden sommer!!!
Melanie Bjerre skriver: Smukt jo jeg synes da du er vokset, den sidder bare skide flot på dig
1000 tak, hvor er du bare sød
BigHope13 skriver: Jubii hvor vildt kun 10 uger tilbage +- så skønt altså. Du er så fin med den gravide mave.
Jubii hvor vildt kun 10 uger tilbage +- så skønt altså. Du er så fin med den gravide mave.
Mange tak Ja, det er SÅ vildt at jeg i teorien gerne må føde om 7 uger!!!! () - det er lidt skræmmende, men også helt vildt spændende og nøøøj, hvor jeg glæder mig!
M (: skriver: Du er altså bare så smuk! Tror billederne snyder, fordi du ikke er vinklet helt ens? Du står mere skråt på billedet fra 30+0..
1000 tak, hvor er du sød!!!
Nu hvor jeg har kigget på billederne igen, tror jeg sgu du har ret!! Det må jeg lige tænke over til næste mavebillede.. Men jeg er stadigvæk ikke kæmpestor......endnu! Jeg frygter, at jeg bliver sommerens strandede hval!
emmagirl skriver: 1000 tak, hvor er du sød!!! Nu hvor jeg har kigget på billederne igen, tror jeg sgu du har ret!! Det må jeg lige tænke over til næste mavebillede.. Men jeg er stadigvæk ikke kæmpestor......endnu! Jeg frygter, at jeg bliver sommerens strandede hval!
Jeg tror aldrig du bliver en hval - ellers må du lige svinge forbi næste gang du er i området, så jeg kan se den mave..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128