Guldklumpens hule 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

mommy1991

B&J skriver:

den sidder bare så flot på dig og smuk mave

Tusind tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Hvor er det en smuk lille mave du har!  Du bære den rigtig flot.

Og nej den er faktisk ikke vokset voldsomt på de ti uger, bliver spændende med de næste ti

Jeg nåede aldrig at få sådan en kæmpe stor gravid mave inden jeg fødte, bliver spændende hvor stor du når at blive

Tusind tak Hehe, men jeg synes heller ikke det gør så meget. Man kan jo heldigvis sagtens se at jeg er gravid og ikke bare kagetyk men ja, det bliver spændende at se hvad de næste 10 uger bringer!!!!

Anmeld

19. maj 2013

christina92

emmagirl skriver:

Tusind tak Hehe, men jeg synes heller ikke det gør så meget. Man kan jo heldigvis sagtens se at jeg er gravid og ikke bare kagetyk men ja, det bliver spændende at se hvad de næste 10 uger bringer!!!!

Bestemt ikke kagetyk!!!

Og bliver maven ikk mega kæmpe tyk, er der jo også en god chance for at du slipper for, for mange gener

Anmeld

19. maj 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Bestemt ikke kagetyk!!!

Og bliver maven ikk mega kæmpe tyk, er der jo også en god chance for at du slipper for, for mange gener

Jaa, lige præcis!! Synes også det er rigtig fint med en lille, rund mave - ligesom din..du bar det så flot!!!!!

Anmeld

19. maj 2013

christina92

emmagirl skriver:

Jaa, lige præcis!! Synes også det er rigtig fint med en lille, rund mave - ligesom din..du bar det så flot!!!!!

Hvor er du sød!  Den havde en fin str. min tiger mave!

Glæder mig allerede til næste gang. Det er fantastisk at være gravid

Anmeld

19. maj 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Hvor er du sød!  Den havde en fin str. min tiger mave!

Glæder mig allerede til næste gang. Det er fantastisk at være gravid

Jaaa, jeg elsker også at være gravid og mærke ham derinde!! Men glæder mig nu også HELT vildt til jeg kan kysse ham og holde ham! 

Har i planet om hvornår pb2 går i gang så?

Anmeld

20. maj 2013

christina92

emmagirl skriver:

Jaaa, jeg elsker også at være gravid og mærke ham derinde!! Men glæder mig nu også HELT vildt til jeg kan kysse ham og holde ham! 

Har i planet om hvornår pb2 går i gang så?

Altså en ting er at være gravid og hvor fantastisk det er, men hooooold nu op, den følelse som overstrømmer en når den lille endelig ligger der ude på maven. Det er ubeskriveligt, og det har det været hver dag siden

Anmeld

20. maj 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Altså en ting er at være gravid og hvor fantastisk det er, men hooooold nu op, den følelse som overstrømmer en når den lille endelig ligger der ude på maven. Det er ubeskriveligt, og det har det været hver dag siden

Jeg glæder mig mere end noget andet!  Det bliver så stort!!! 

Anmeld

20. maj 2013

christina92

emmagirl skriver:

Jeg glæder mig mere end noget andet!  Det bliver så stort!!! 

Ja det gør så!

Og jaaae, vi har da lidt en idé om hvornår der skal komme en lillesøster eller lillebror, men jeg har kun et år henne i min udd, og tror ikke det bliver før jeg næsten er færdig

Det er enorm længe at vente, specielt når man nu ved hvor vidunderligt det er at have børn. Men Kæresten blev først udlært i Januar, og jeg har jo lige startet firma, så der kommer til at gå et par år endnu

Anmeld

20. maj 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Ja det gør så!

Og jaaae, vi har da lidt en idé om hvornår der skal komme en lillesøster eller lillebror, men jeg har kun et år henne i min udd, og tror ikke det bliver før jeg næsten er færdig

Det er enorm længe at vente, specielt når man nu ved hvor vidunderligt det er at have børn. Men Kæresten blev først udlært i Januar, og jeg har jo lige startet firma, så der kommer til at gå et par år endnu

Jaa, forstår godt at det må være svært at vente!! Men har hørt at det er godt at få børn under uddannelse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.