Melanie Bjerre skriver:
Man er 20 år og gravid, og jeg er måske også lidt mere moden end så mange andre på min alder..
"Veninderne" er slet ikke noget så langt at de synes det bare er en LILLE smule spændende... Og nu står jeg, her hvor jeg egentligt har aller mest brug for det, uden veninder... De vil hellere gå i byen og snakke om alt andet end baby og gravid, og jeg forstår det da godt, men de tager bare afstand...
Nogen der har mistet deres veninder pga graviditet? Hvad gjorde i? Føler mig lidt tom inden i, savner jo at ha nogen, jeg har kun min kæreste nu, og det er uden tvivl også rigtig dejligt, men han virker bare ikke helt på samme måde som veninder gør!! Føler mig lidt som en taber!!
undskyld for det negative opslag !!
Hvad havde du egentlig regnet med?

Jeg tror, at stort set alle, der tager valget at blive forældre i en meget ung alder oplever at miste vennerne, det følger med og er vel meget naturligt, at man bedst kan relatere til nogle i ens egen situation. Når de så vælger at løbe hornene af sig, har det sjovt sammen, læser videre, får jobs, køber huse, bliver gift og dernæst får børn, så er der meget større chance for, at der er nogle af dem, der bliver livslange venner.
Jeg tror bare, at du skal acceptere det og så arbejde på at skabe nye kontakter med andre, der har taget samme valg som dig..
Anmeld