I dag blev Mille aflivet. Kl. 10:30 sov hun ind. Det hele foregik stille og roligt og Mille var lykkelig lige til det sidste. Vi gav hende Osso Buco og besøgte hendes bedste ven, en anden hund, som hun legede med. Vi nød solen hjemme og legede bold, indtil 3 minutter før.
Så kom dyrlægen og hun var helt tryg ved ham. Hun fik en sprøjte så hun faldt i søvn, og da hun sov, fik hun den sidste sprøjte.
Efter meget kort tid holdt hendes hjerte op med at slå. En lille nerve fik hendes mund til at bevæge sig en gang. Men ellers var der intet.
Vi aede hende og græd i mens det skete.
Min søn tog det hele rigtigt flot og han begyndt først at græde efter dyrelægen havde taget hende med. Så græd vi alle 3 sammen. Puha hvor er der tomt nu
Men min søn leger på trampolinen. Han virker ikke ked af det mere. Jeg ved ikke om det kommer senere igen. Jeg har fortalt lærerne om det, så hvis der kommer noget, så ringer de, når han kommer i skole i morgen.(eller senere)
Det var en smuk død og jeg var glad for at vi valgte at have vores søn med til det og mest af alt var jeg glad for at han også fik grædt.
Tak for jeres støtte.

Anmeld