Så kom mit børnestrik til en butik i Ebeltoft:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

Asta&Alfred

FrkDitte skriver:

Wouw, hvor er det noget fint tøj.. du har helt sikkert en kunde i mig når min lille dreng kommer til verden.. 

Skynder mig ind på facebook og liker 

Fortsat god dag!

D.

Tusinde tak for de søde ord. Det er da rigtig dejligt at høre, at du synes om de ting jeg designer og tænker at det kunne være aktuelt til når den lille guldklump kommer til verden:-)

Det er sødt af dig, hvis du vil "Like" Asta & Alfreds facebook side. Det er rigtig dejligt når folk støtter op om de ting man laver:-)

Også god dag til dig herfra Aarhus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Dot D

Asta&Alfred skriver:

Tusinde tak skal du have - Fedt at høre, at dun synes om mit koncept og de ting jeg designer

Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør og det har dun indteresse, kan du ved at "Like" siden følge med i de nye tiltag der løbende sker i forbindelse med "Asta & Alfred":-)

www.facebook.com/astaogalfred

Mente jeg havde liket dig derinde, men den var smuttet, men det er hermed gjort

Anmeld

17. maj 2013

Asta&Alfred

Dot D skriver:

Mente jeg havde liket dig derinde, men den var smuttet, men det er hermed gjort

Tusinde tak for støtten og hav en rigtig god dag:-)

Anmeld

17. maj 2013

Asta&Alfred

ønskebarn74 skriver:

Uhhhh.. Er vild med djævlehuerne.. 

De er også altid et hit. Jeg arbejder pt på at få strikket nogen i cashmere uld og silke. Tror også de bliver fine:-)

Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør og det har din interesse, kan du ved at "Like" siden følge med i de nye tiltag der løbende sker i forbindelse med "Asta & Alfred":-)

Anmeld

17. maj 2013

Asta&Alfred

stm2812 skriver:

Den er liket nu, for det ser godt nok utrolig fint ud.  Skal desværre arbejde lørdag, ellers var jeg da helt sikkert kommet forbi. Synes det er virkelig fedt at du har fået realiseret dine drømme og så fået tøjet ud i en fysisk butik

Du skal være velkommen forbi en anden dag. Fra og med i dag er der åben i butikken alle dage inkl. søndag frem til slutningen af August

God weekend...

Anmeld

19. maj 2013

Asta&Alfred

Hvis det har din interesse og du bruger Facebook, kan du ved at "Like" siden følge med i de nye tiltag der løbende sker i forbindelse med "Asta & Alfred":-)

Vi arbejder fx pt på at lave strikke-kits til alle de kreative, som selv gerne vil have gang i strikkepindene:-)

Anmeld

20. maj 2013

KPMK

Hvor er det bare super flot det strik du designer Skal helt sikkert forbi butikken en dag og se alle de fine ting

Anmeld

22. maj 2013

Asta&Alfred

KPMK skriver:

Hvor er det bare super flot det strik du designer Skal helt sikkert forbi butikken en dag og se alle de fine ting

Du skal være velkommen:-)

Anmeld

22. maj 2013

Mor til Ella

Asta&Alfred skriver:

Jubii - mit børnestrik under navnet "Asta & Alfred" er nu kommet i en rigtig fin butik i Ebeltoft - "Kunsthåndværket". Det er skønt endelig, at kunne se gevinsten af lang tids hårdt arbejde. Så bliver det spændende at se, om specielt turisterne falder for mine ting:-)

Hvis det har interesse, kan du se og læse mere om filosofien bag "Asta & Alfred" på www.astaogalfred.dk.

Ej hvor fedt....

Tillykke

Anmeld

26. maj 2013

Asta&Alfred

Mor til Ella skriver:

Ej hvor fedt....

Tillykke

Tusinde tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.