Så kom mit børnestrik til en butik i Ebeltoft:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

Asta&Alfred

DAs mor skriver:

Tillykke

Mange tak skal du have:-)

Hvis du bruger facebook, kan du ved at "Like" Asta & Alfreds facebook side, følge med i de nye tiltag der løbende sker...

www.facebook.com/astaogalfred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Asta&Alfred

bøllen skriver:

Hvor fedt  Ser virkeligt lækkert ud.

og tak for svar  Håber du får stor succes 

Jeg glemte helt at skrive til dig, at hvis du bruger facebook, kan du ved at "Like" Asta & Alfreds facebook side, følge med i de nye tiltag der løbende sker...

Anmeld

16. maj 2013

B&J

Stort tillykke og sikke en masse lækkert og flot strik

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

stm2812 skriver:

Ej hvor fedt!! tillykke med det. Må ind i butikken og se dine fine sager en dag

Tusinde tak skal du have - Og du skal være mere end velkommen til at komme ind i butikken en dag. Så kan du også mærke hvor dejlig bløde min modeller er, selv dem som er strikket i uld. Jeg er i butikken på lørdag

Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør, kan du ved at "Like" siden følge med i de nye tiltag der løbende sker i forbindelse med "Asta & Alfred":-)

Anmeld

16. maj 2013

bøllen

Asta&Alfred skriver:

Jeg glemte helt at skrive til dig, at hvis du bruger facebook, kan du ved at "Like" Asta & Alfreds facebook side, følge med i de nye tiltag der løbende sker...

Jeg Har fundet dig derinde hi hi så du havde skrevet det.

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

bøllen skriver:

Jeg Har fundet dig derinde hi hi så du havde skrevet det.

Super

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

StineW79 skriver:

Ser rigtig fedt ud. Tillykke med det! Vh stine

Hej Stine,

Mange tak skal du have Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør og det selvfølgelig har din interesse, kan du ved at "Like" Asta & Alfreds side, følge med i havd der løbende sker af nye tiltag...

Anmeld

16. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Asta&Alfred skriver:

Hej Stine,

Mange tak skal du have Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør og det selvfølgelig har din interesse, kan du ved at "Like" Asta & Alfreds side, følge med i havd der løbende sker af nye tiltag...

Så ha jeg været inde og like!mvh stine

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

Svenne skriver:

Jeg elsker dit strik!

Det står på barsels-ønskesedlen!

Fantastisk - Det er da bare så dejligt at høre. Så må vi håbe, at der er nogen, som synes det kunne være en god gave at give til den lille guldklump

Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør og det selvfølgelig har din interesse, kan du ved at "Like" Asta & Alfreds side, følge med i havd der løbende sker af nye tiltag...

Anmeld

16. maj 2013

Svenne

Asta&Alfred skriver:

Fantastisk - Det er da bare så dejligt at høre. Så må vi håbe, at der er nogen, som synes det kunne være en god gave at give til den lille guldklump

Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør og det selvfølgelig har din interesse, kan du ved at "Like" Asta & Alfreds side, følge med i havd der løbende sker af nye tiltag...

Liket og delt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.