Så kom mit børnestrik til en butik i Ebeltoft:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.140 visninger
49 svar
27 synes godt om
16. maj 2013

Asta&Alfred

Jubii - mit børnestrik under navnet "Asta & Alfred" er nu kommet i en rigtig fin butik i Ebeltoft - "Kunsthåndværket". Det er skønt endelig, at kunne se gevinsten af lang tids hårdt arbejde. Så bliver det spændende at se, om specielt turisterne falder for mine ting:-)

Hvis det har interesse, kan du se og læse mere om filosofien bag "Asta & Alfred" på www.astaogalfred.dk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Noahmor

Asta&Alfred skriver:

Jubii - mit børnestrik under navnet "Asta & Alfred" er nu kommet i en rigtig fin butik i Ebeltoft - "Kunsthåndværket". Det er skønt endelig, at kunne se gevinsten af lang tids hårdt arbejde. Så bliver det spændende at se, om specielt turisterne falder for mine ting:-)

Hvis det har interesse, kan du se og læse mere om filosofien bag "Asta & Alfred" på www.astaogalfred.dk.

Synes de er så fede de ting, du får strikket. Tillykke med at det er i en fysisk butik nu

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

Noahmor skriver:

Synes de er så fede de ting, du får strikket. Tillykke med at det er i en fysisk butik nu

Tusinde tak skal du have - Det er jeg rigtig glad for at høre:-)

Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør kan du ved at "Like" siden følge med i alle de nye tiltag der sker med "Asta & Alfred".

Anmeld

16. maj 2013

Noahmor

Asta&Alfred skriver:

Tusinde tak skal du have - Det er jeg rigtig glad for at høre:-)

Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør kan du ved at "Like" siden følge med i alle de nye tiltag der sker med "Asta & Alfred".

Det gør jeg lige. 

Anmeld

16. maj 2013

bøllen

Asta&Alfred skriver:

Virkelig flotte sager  Elsker god hjemmestrikket sager .

stort tillykke med udviklingen .

er lidt nysgerrig , Strikker du selv tingene ??

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

Noahmor skriver:

Det gør jeg lige. 

Det lyder godt:-)

Anmeld

16. maj 2013

Noahmor

Asta&Alfred skriver:

Det lyder godt:-)

Så er det gjort. 

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

bøllen skriver:

Virkelig flotte sager  Elsker god hjemmestrikket sager .

stort tillykke med udviklingen .

er lidt nysgerrig , Strikker du selv tingene ??

Tusinde tak - Det er altid dejligt med positibt respons, når man ligger et stort stykke arbejde i et nyt projekt:-)

Jeg designer alle modeller og strikker dem når jeg laver opskriften. Da jeg desværre ikke har tid og kan nå at strikke hele produktionen selv har en stor stab af strikke glade damer, som mestrer det gamle håndværk. For at bevare nærheden og det unikke hænger der et skilt på alle strikkede modeller, hvor damen som har strikket netop denne model har skrevet sit navn. Det synes jeg er lidt hyggeligt:-)

Anmeld

16. maj 2013

TweenStar.dk

FEDT FEDT FEDT  

Hvor må du bare være glad, stolt og lykkelig

Anmeld

16. maj 2013

LinLin

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.