Så kom mit børnestrik til en butik i Ebeltoft:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

bøllen

Asta&Alfred skriver:

Tusinde tak - Det er altid dejligt med positibt respons, når man ligger et stort stykke arbejde i et nyt projekt:-)

Jeg designer alle modeller og strikker dem når jeg laver opskriften. Da jeg desværre ikke har tid og kan nå at strikke hele produktionen selv har en stor stab af strikke glade damer, som mestrer det gamle håndværk. For at bevare nærheden og det unikke hænger der et skilt på alle strikkede modeller, hvor damen som har strikket netop denne model har skrevet sit navn. Det synes jeg er lidt hyggeligt:-)

Hvor fedt  Ser virkeligt lækkert ud.

og tak for svar  Håber du får stor succes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

ESV

Asta&Alfred skriver:

Jubii - mit børnestrik under navnet "Asta & Alfred" er nu kommet i en rigtig fin butik i Ebeltoft - "Kunsthåndværket". Det er skønt endelig, at kunne se gevinsten af lang tids hårdt arbejde. Så bliver det spændende at se, om specielt turisterne falder for mine ting:-)

Hvis det har interesse, kan du se og læse mere om filosofien bag "Asta & Alfred" på www.astaogalfred.dk.

Det ser mega lækkert ud tillykke med det.
Er der nogen chancer for at efteråret/vinteren byder på ponchoer til piger ca 4 år?

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

bøllen skriver:

Hvor fedt  Ser virkeligt lækkert ud.

og tak for svar  Håber du får stor succes 

Tusinde tak skal du have - Det giver fornyet gejst:-)

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

Det ser mega lækkert ud tillykke med det.
Er der nogen chancer for at efteråret/vinteren byder på ponchoer til piger ca 4 år?

Tusinde tak skal du have

Jeg havde sidste vinter ponchoer til piger, men det er ikke noget der er på tegnebrættet til den kommende vinter.

Jeg tager dog meget gerne i mod en bestilling fra dig, hvis det er noget du gerne vil have til din datter til efteråret. Så skal jeg bare have lidt mere at vide om det skal være i uld, med eller uden hætte, str. m.m. Jeg kan så lave en pris til dig og hvis du forsat er interesseret kan jeg få strikket en efter dine ønsker. Der er selvfølgelig ingen købetvang, så hvis du ikke synes om resultat, vil det være helt ok

Anmeld

16. maj 2013

ESV

Asta&Alfred skriver:

Tusinde tak skal du have

Jeg havde sidste vinter ponchoer til piger, men det er ikke noget der er på tegnebrættet til den kommende vinter.

Jeg tager dog meget gerne i mod en bestilling fra dig, hvis det er noget du gerne vil have til din datter til efteråret. Så skal jeg bare have lidt mere at vide om det skal være i uld, med eller uden hætte, str. m.m. Jeg kan så lave en pris til dig og hvis du forsat er interesseret kan jeg få strikket en efter dine ønsker. Der er selvfølgelig ingen købetvang, så hvis du ikke synes om resultat, vil det være helt ok

Ok fedt. Jeg tænker over det og vender tilbage hvis det er aktuelt.

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

ESV skriver:

Ok fedt. Jeg tænker over det og vender tilbage hvis det er aktuelt.

Det skal du være meget velkommen til. Du kan blot kontakte mig på hjemmesiden under fanen "kontakt". Hvis det bliver aktuelt, skal jeg bare lige have lidt tid at løbe på, så jeg kan nå at få den produceret til I skal bruge den:-)

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

TweenStar.dk skriver:

FEDT FEDT FEDT  

Hvor må du bare være glad, stolt og lykkelig

Ja det er rigtig dejligt, når man kan se, at tingene begynder at tage form. men det ved du jo alt om

Anmeld

16. maj 2013

stm2812

Asta&Alfred skriver:

Jubii - mit børnestrik under navnet "Asta & Alfred" er nu kommet i en rigtig fin butik i Ebeltoft - "Kunsthåndværket". Det er skønt endelig, at kunne se gevinsten af lang tids hårdt arbejde. Så bliver det spændende at se, om specielt turisterne falder for mine ting:-)

Hvis det har interesse, kan du se og læse mere om filosofien bag "Asta & Alfred" på www.astaogalfred.dk.

Ej hvor fedt!! tillykke med det. Må ind i butikken og se dine fine sager en dag

Anmeld

16. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ser rigtig fedt ud. Tillykke med det! Vh stine

Anmeld

16. maj 2013

Svenne

Jeg elsker dit strik!

Det står på barsels-ønskesedlen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.