Hvornår mærkede du liv? (1. graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Stivdie

Maja84 skriver:

Har ikke lige set datoerne, men medmindre du er meget tynd, tror jeg ikke det har været det, min erfaring generelt er at spark/puf/bevægelse føles meget mere glidende i bevægelserne og langsommere uden på maven, men man skal jo aldrig sige aldrig

Jeg vil ikke sige jeg er meget tynd, men jeg har før graviditet ligget med et bmi på 20-20,5 så ret meget fedt er der heller ikke på mig
Har mærket de der boblende, sommerfugle, popcornsagtige fornemmelser i et stykke tid efterhånden, men fordi det er så diffust kan jeg godt være i tvivl om det, og er derfor tilbøjelig til ikke at tilskrive det bevægelser fra bebsen, men bare generel uro i det hele, selvom det ikke er noget jeg har mærket før jeg blev gravid...
Så jeg venter lidt på det der uomtvistelige bevis på, at det rent faktisk var junior, jeg kunne fornemme og ikke bare lidt gas i systemet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Kløver

Stivdie skriver:

Jeg vil ikke sige jeg er meget tynd, men jeg har før graviditet ligget med et bmi på 20-20,5 så ret meget fedt er der heller ikke på mig
Har mærket de der boblende, sommerfugle, popcornsagtige fornemmelser i et stykke tid efterhånden, men fordi det er så diffust kan jeg godt være i tvivl om det, og er derfor tilbøjelig til ikke at tilskrive det bevægelser fra bebsen, men bare generel uro i det hele, selvom det ikke er noget jeg har mærket før jeg blev gravid...
Så jeg venter lidt på det der uomtvistelige bevis på, at det rent faktisk var junior, jeg kunne fornemme og ikke bare lidt gas i systemet

Hvis du mærker det indvendigt er det sikkert den lille, jeg tænke på at desideret mærke spark/bevægelser udenpå maven hvor manden også kan være med

Anmeld

6. juni 2013

Bech19

Jeg er 21+3, og jeg har ikke mærket liv endnu...

Jeg er relativ slank, og min moderkage ligger IKKE ud mod maven, så jeg burde vel mærke liv nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.