Hvornår mærkede du liv? (1. graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

mommy1991

Stivdie skriver:

Hej tøser,

Ja, nu har jeg rundet 14 fulde uger, og er så småt begyndt at glæde mig til jeg kan begynde at mærke liv, og derfor er jeg da lidt nysgerrig på, hvornår I andre kunne begynde at mærke noget. I må også gerne fortælle lidt om, hvor kraftigt det føltes, om I var i tvivl i starten, osv.
Pt. er jeg helt sikker på, at enhver boble i maveregionen må være baby

Havde i løbet af uge 17 tænkt: var det baby jeg mærkede der? 
Men 18+1 var jeg helt sikker, men det var stadig svagt.. 21+1 mærkede min kæreste ham første gang  

Du kan godt glæde dig!! det er det mest fantastiske ved at være gravid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Stivdie

emmagirl skriver:

Havde i løbet af uge 17 tænkt: var det baby jeg mærkede der? 
Men 18+1 var jeg helt sikker, men det var stadig svagt.. 21+1 mærkede min kæreste ham første gang  

Du kan godt glæde dig!! det er det mest fantastiske ved at være gravid  

Jeg glæder mig også rigtig meget til det. Tror nemlig ikke rigtig jeg virkelig fatter, at jeg er gravid før jeg mærker liv (eller bliver kæmpestor), og kæresten glæder sig jo også til ham kan begynde at være med! Som han siger: "Der er ikke meget ved at have en slank, gravid kæreste (uden mave)"

Anmeld

14. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Tror jeg mærkede ham i 18+ og der mærkede farmand ham også svagt da han lå med hovedet på min mave.

Anmeld

14. maj 2013

Trekløver(:

Stivdie skriver:

Hej tøser,

Ja, nu har jeg rundet 14 fulde uger, og er så småt begyndt at glæde mig til jeg kan begynde at mærke liv, og derfor er jeg da lidt nysgerrig på, hvornår I andre kunne begynde at mærke noget. I må også gerne fortælle lidt om, hvor kraftigt det føltes, om I var i tvivl i starten, osv.
Pt. er jeg helt sikker på, at enhver boble i maveregionen må være baby

18+0 og kæresten mærkede liv udenpå maven et par dage efter 

Anmeld

14. maj 2013

Benjamins'mor

20+

Anmeld

14. maj 2013

Christina89

Jeg mærkede to små puf 17+6, da jeg sad i bilen på vej ud til Bilka  Jeg var lidt i tvivl, om det var min dreng, men mærkede det samme flere dage efter, så der var ingen tvivl. En uges tid senere mærkede min kæreste (og søster ) ham også

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

Stivdie skriver:

Jeg glæder mig også rigtig meget til det. Tror nemlig ikke rigtig jeg virkelig fatter, at jeg er gravid før jeg mærker liv (eller bliver kæmpestor), og kæresten glæder sig jo også til ham kan begynde at være med! Som han siger: "Der er ikke meget ved at have en slank, gravid kæreste (uden mave)"

Hehe, kan jeg sagtens følge Jeg elsker også min gravide mave og det er virkelig de hyggeligste øjeblikke når man ligger på sofaen med dansende maveskind - og når kæresten trykker lidt på maven og der så bliver svaret igen det er fantastisk!!!!!

Anmeld

14. maj 2013

Clisolka

Jeg var 17+4 da jeg mærkede Bella første gang sparke. Jeg lå og så Europæisk Melodi Grand Prix for 3 år siden og havde skruet lidt op for lyden - hun dansede med 

Anmeld

14. maj 2013

SjeBets

Jeg var i tvivl længe om det var liv eller bare "bobler" i maven jeg mærkede, til jeg lagde mig på sofaen og stirrede på maven til jeg så  det var altså min datter jeg mærkede og jeg var ca 20 uger henne. 

Pt er jeg 12 uger henne, foster er 5 cm, jeg har svært ved at tro på at jeg kan mærke den nu, eller ingen for de næste par uger. Kan mærke min krop ændre sig, men ikke barnet. 

Anmeld

14. maj 2013

B&J

jeg var i uge 19 inden jeg mærkede liv første gang men var også meget overvægtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.