alene om det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.928 visninger
30 svar
3 synes godt om
13. maj 2013

Anonym trådstarter

jeg sidder her alene og græder mens børnene sover...

ikke pga. det jeg skal igennem den næste uges tid... men fordi jeg skal igennem det helt alene, og samtidig have overskud til mine børn....

den mindste er ½ år, og står desværre i den situation at jeg er i en uønsket graviditet... jeg skal til læge imorgen, og lægge urin prøve, og vi skal have os en snak, og jeg skal udfylde nogle papirer...

jeg spurgte ham hvor hurtigt jeg kunne regne med det kunne være overstået... inden for en uge sagde han... lige nu synes jeg en uge virker som rigtig lang tid....

jeg frygter det hele... Og jeg er så flov over og stå i denne situation... jeg har altid svoret jeg ikke skulle gennemleve denne situation, og så står jeg i det alligevel nu... jeg ved jeg har truffet det rette valg, da jeg er enlig til to allerede nu... det gik galt med den x'en... noget der ikke burde og måtte ske, men det gjorde det... jeg føler mig flov, virkelig flov....

og nu sidder jeg her med en klump i halsen... hvad skal jeg gøre, tænke, føle, reagerer??

jeg kan ikke fortælle nogen om det andet end x'en... men han virker slet ikke som om han hverken fatter eller ønsker og fatte det følelses register jeg gennemgår lige nu.....

så derfor skal jeg dagene op til, og efter stå alene med alle mine følelser, og samtidig stadig have overskud til både mig selv og børnene... jeg kan ikke få børnene passet, for hvad skal min undskyldning være... faren til den mindste kan heller ikke passe pga. arbejde og arbejdstider...

jeg er forvirret.... ved ikke hvordan jeg skal klare det her... men jeg SKAL være stærk for mine børn...

jeg har ikke brug for og blive dømt pga. mit valg, og ved godt at dem der virkelig ønsker og blive gravide bliver ramt nu... men jeg kan virkelig ikke se en anden udvej....

havde brug for og komme ud med det... mit hoved er ved og eksplodere... har gået alene med mine tanker hele weekenden...

undskyld det blev langt

hilsen en meget flov, og bedrøvet kvinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

jeg sidder her alene og græder mens børnene sover...

ikke pga. det jeg skal igennem den næste uges tid... men fordi jeg skal igennem det helt alene, og samtidig have overskud til mine børn....

den mindste er ½ år, og står desværre i den situation at jeg er i en uønsket graviditet... jeg skal til læge imorgen, og lægge urin prøve, og vi skal have os en snak, og jeg skal udfylde nogle papirer...

jeg spurgte ham hvor hurtigt jeg kunne regne med det kunne være overstået... inden for en uge sagde han... lige nu synes jeg en uge virker som rigtig lang tid....

jeg frygter det hele... Og jeg er så flov over og stå i denne situation... jeg har altid svoret jeg ikke skulle gennemleve denne situation, og så står jeg i det alligevel nu... jeg ved jeg har truffet det rette valg, da jeg er enlig til to allerede nu... det gik galt med den x'en... noget der ikke burde og måtte ske, men det gjorde det... jeg føler mig flov, virkelig flov....

og nu sidder jeg her med en klump i halsen... hvad skal jeg gøre, tænke, føle, reagerer??

jeg kan ikke fortælle nogen om det andet end x'en... men han virker slet ikke som om han hverken fatter eller ønsker og fatte det følelses register jeg gennemgår lige nu.....

så derfor skal jeg dagene op til, og efter stå alene med alle mine følelser, og samtidig stadig have overskud til både mig selv og børnene... jeg kan ikke få børnene passet, for hvad skal min undskyldning være... faren til den mindste kan heller ikke passe pga. arbejde og arbejdstider...

jeg er forvirret.... ved ikke hvordan jeg skal klare det her... men jeg SKAL være stærk for mine børn...

jeg har ikke brug for og blive dømt pga. mit valg, og ved godt at dem der virkelig ønsker og blive gravide bliver ramt nu... men jeg kan virkelig ikke se en anden udvej....

havde brug for og komme ud med det... mit hoved er ved og eksplodere... har gået alene med mine tanker hele weekenden...

undskyld det blev langt

hilsen en meget flov, og bedrøvet kvinde...

Anmeld

13. maj 2013

emsaroto

kæmpe kram til dig, det må være hårdt at føle man er helt alene om det hele. 

Har du en dejlig familie eller en dejlig veninde/ven du kan finde lidt støtte hos? Måske en søster eller bror som er tæt på dig? 

Anmeld

13. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

13. maj 2013

VIPpigen

En uønsket graviditet ønsker ingen...

der må være nogen som du kan støtte dig op af i den her svære tid, andet end en ex, som er ligeglad med dine følelser... 

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

kæmpe kram til dig, det må være hårdt at føle man er helt alene om det hele. 

Har du en dejlig familie eller en dejlig veninde/ven du kan finde lidt støtte hos? Måske en søster eller bror som er tæt på dig? 

jeg frygter og fortælle dem det

allerede inden er jeg bange for de vil dømme mig, og at jeg vil mindes om det i rigtig lang tid...

den eneste veninde jeg som sådan har, er en der er højgravid, og hende vil jeg ikke belemre mine bekymringer og sorg med....

Anmeld

13. maj 2013

emsaroto

Anonym skriver:

jeg frygter og fortælle dem det

allerede inden er jeg bange for de vil dømme mig, og at jeg vil mindes om det i rigtig lang tid...

den eneste veninde jeg som sådan har, er en der er højgravid, og hende vil jeg ikke belemre mine bekymringer og sorg med....

øv øv ...

Jeg er højgravid, og hvis jeg er din veninde, så må du gerne dele det med mig 
Men tror ikke jeg er hende ..

Håber du finder ud af og at du kommer igennem det hele på en forholdsvis god måde 

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

øv øv ...

Jeg er højgravid, og hvis jeg er din veninde, så må du gerne dele det med mig 
Men tror ikke jeg er hende ..

Håber du finder ud af og at du kommer igennem det hele på en forholdsvis god måde 

tusind tak... betyder rigtig meget for mig

men nej, du er ikke min veninde...

har fortalt hende det, og hun var rigtig forstående... men kan bare ikke blive ved... kan jeg ikke få mig selv til når hun selv går og er super lykkelig...

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

En uønsket graviditet ønsker ingen...

der må være nogen som du kan støtte dig op af i den her svære tid, andet end en ex, som er ligeglad med dine følelser... 

har desværre ikke rigtig nogle til og støtte mig op af

men tak for dine ord.. betyder meget for mig

Anmeld

13. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg tror, du har truffet et rigtigt og ansvarligt valg, og det skal du ikke skamme dig over. Det er jo i høj grad truffet af kærlighed til dine børn.  

Din veninde er i en plus-situation, du er i en minus-, så jeg synes roligt, du kan støtte dig til hende. Måske føler hun på sin side, at hun ikke kan være bekendt at være lykkeligt gravid - så hvis DU har det fint med at se hendes lykke, er det da helt i orden, at I deler både godt og ondt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.