alene om det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

Faith

Et kæmpe kram til dig! Må være en super svær situation at stå i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Anonym trådstarter

en lille update efter lægebesøg... :

jeg har som skrevet været til læge idag for og udfylde papirerne...

vi fik en snak om hvordan det skulle foregå..

der er jo to måder og gøre det på

en hvor man får piller og skal gøre det hjemme

og en hvor det bliver gjort i fuld narkose på sygehuset..

han anbefalede mig at jeg valgte fuld narkose da jeg har to børn og skal hjem til og være der for (det er hurtigere overstået, og mindst komplikationer)

så nu skal jeg bare vente på indkaldelse til sygehuset, og skal have en snak med dem omkring det...

vi snakkede samtidig prevention da jeg længe har overvejet spiral.. og han sagde at hvis jeg havde en med derover kunne de samtidig sætte den op når jeg er i narkose (da det godt kan gøre lidt ondt)

det bliver nok den med narkosen jeg vælger, og derfor bliver jeg nødt til og fortælle min mor situationen da hun så skal være den der tager med mig da faren kun har fri tirsdag i næste uge...

det bliver svært, men ved at hun vil støtte mig og være der for mig...

Anmeld

14. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Du skal ikke tie det ihjel. tal med en veninde, noget familie eller hvem du nu er tryg ved. Få børnene passet så du kan komme ovenpå. 

Hvis man tier og gør noget til en hemmelighed vil det blive forbundet med en skamfølelse og så bliver det rigtig svært at komme igennem din sorg og få den bearbejdet. 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym skriver:

en lille update efter lægebesøg... :

jeg har som skrevet været til læge idag for og udfylde papirerne...

vi fik en snak om hvordan det skulle foregå..

der er jo to måder og gøre det på

en hvor man får piller og skal gøre det hjemme

og en hvor det bliver gjort i fuld narkose på sygehuset..

han anbefalede mig at jeg valgte fuld narkose da jeg har to børn og skal hjem til og være der for (det er hurtigere overstået, og mindst komplikationer)

så nu skal jeg bare vente på indkaldelse til sygehuset, og skal have en snak med dem omkring det...

vi snakkede samtidig prevention da jeg længe har overvejet spiral.. og han sagde at hvis jeg havde en med derover kunne de samtidig sætte den op når jeg er i narkose (da det godt kan gøre lidt ondt)

det bliver nok den med narkosen jeg vælger, og derfor bliver jeg nødt til og fortælle min mor situationen da hun så skal være den der tager med mig da faren kun har fri tirsdag i næste uge...

det bliver svært, men ved at hun vil støtte mig og være der for mig...

Har lige læst updaten. Dejligt du har din mor til at støtte. 

Jeg ønsker dig al held og lykke

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Du skal ikke tie det ihjel. tal med en veninde, noget familie eller hvem du nu er tryg ved. Få børnene passet så du kan komme ovenpå. 

Hvis man tier og gør noget til en hemmelighed vil det blive forbundet med en skamfølelse og så bliver det rigtig svært at komme igennem din sorg og få den bearbejdet. 

tak for dit indlæg...

du har helt ret...

men hvor jeg dog skammer mig og er flov... det der bare ikke måtte ske, skete alligevel....

jeg har lige lavet en update.... og håber det hele kommer til og gå godt...

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Har lige læst updaten. Dejligt du har din mor til at støtte. 

Jeg ønsker dig al held og lykke

det håber jeg at jeg har... nu skal jeg bare lige have fortalt hende det... der er ingen vej udenom.... hun bliver nødt til og være der for mig da faren desværre ikke kan på dagen før han har fri

Anmeld

14. maj 2013

Anonym skriver:

tak for dit indlæg...

du har helt ret...

men hvor jeg dog skammer mig og er flov... det der bare ikke måtte ske, skete alligevel....

jeg har lige lavet en update.... og håber det hele kommer til og gå godt...

Ingen grund til at skamme dig. Sket er sket og kan ikke ændres på 

nu gør du noget meget ansvarligt

Anmeld

14. maj 2013

Valle81

Kære dig,

Jeg har lige været igennem nøjagtig det samme som dig. Du kan læse alle mine oprettede debatter på min profil.

Jeg vil gerne svare på alt, hvad du skulle ønske, du Kan skrive privat eller her<3

Knus

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Kære dig,

Jeg har lige været igennem nøjagtig det samme som dig. Du kan læse alle mine oprettede debatter på min profil.

Jeg vil gerne svare på alt, hvad du skulle ønske, du Kan skrive privat eller her<3

Knus

tusind tak skal du have... betyder rigtig meget....

for er en smule nervøs... for vil jo helst at det kunne ordnet i fuld narkose, så jeg ikke står med det alene hjemme når jeg har børnene.... men er jo slet ikke sikkert de går med til det på sygehuset...

åh er forvirret, og håber snart der kommer brev...

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Kære dig,

Knus

hvad for en valgte du forresten??

den derhjemme ??

og hvordan forløb det...?

hvilke tanker havde du??

er du alene eller samlevende?

ja, jeg havde lige et par spørgsmål alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.