Miss-86 skriver:
Jaa for et par uger siden, snakkede min kæreste og jeg om PB (IGEN)Så sagde jeg at jeg snart går fra forstanden og at jeg psykisk ikke kan blive ved med at klare det - Så så han helt forbavset ud og sagde at sådan havde han ikke tænkt over det!
Jeg ved godt at jeg nok burde lade være at snakke om det, men jeg kan ikke lade være! Jeg har ingen andre at snakke med det om, da jeg ikke vil belemre mine veninder med det mere og min familie skal ikke vide noget!
Vi har efterfølgende ikke snakket om det - Tænker at så forbavset han så ud, så skal han lige have tid til at tænke.
Måtte bare lige ud med det..
Her var vi lidt ude i det samme i sin tid.. Jeg var længe skruk før min mand, som er meget snusfornuftig og kan god have tendens til at gå både med livrem og seler.. Han så gerne at vi havde hus og fast job inden projekt pb..
Det det gav startskuddet ( thank God) var at trods p-piller udeblev min mens på mærkeligvis.. Trods lægebesøg og negative tets, udelukkede vi ikke en graviditet.. Det var først da min mens kom igen som den skulle i cyklussen efter..
Men efter at have kunne stille klokken efter min mens, blev jeg lidt urolig over at skulle tage min p-piller, og har altid haft en frygt for at jeg ikke kunne få børn.. Så ville helst ikke fucke noget op..
Så aftalen blev at jeg smed pillerne og så måtte det gå som det vil, vi ville bare ikke gøre noget for det.. Hans "mod" kom
Af at vi jo alligevel troede at der kunne komme en bebs om 9 mdr, så i den vente tid indtil min mens dukkede op, havde han vænnede sig lidt til tanken..
At der så skulle gå 1 1/2 år før vi blev gravide, overbeviste ham bare mere til sidst om at han var ved at være klar.. ??
Håber du snart kan få et svar fra ham..
Anmeld