Endnu en snak om PB ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.991 visninger
43 svar
15 synes godt om
13. maj 2013

Miss-86

Jaa for et par uger siden, snakkede min kæreste og jeg om PB (IGEN)Så sagde jeg at jeg snart går fra forstanden og at jeg psykisk ikke kan blive ved med at klare det - Så så han helt forbavset ud og sagde at sådan havde han ikke tænkt over det!
Jeg ved godt at jeg nok burde lade være at snakke om det, men jeg kan ikke lade være! Jeg har ingen andre at snakke med det om, da jeg ikke vil belemre mine veninder med det mere og min familie skal ikke vide noget!

Vi har efterfølgende ikke snakket om det - Tænker at så forbavset han så ud, så skal han lige have tid til at tænke.

Måtte bare lige ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

mommy1991

Miss-86 skriver:

Jaa for et par uger siden, snakkede min kæreste og jeg om PB (IGEN)Så sagde jeg at jeg snart går fra forstanden og at jeg psykisk ikke kan blive ved med at klare det - Så så han helt forbavset ud og sagde at sådan havde han ikke tænkt over det!
Jeg ved godt at jeg nok burde lade være at snakke om det, men jeg kan ikke lade være! Jeg har ingen andre at snakke med det om, da jeg ikke vil belemre mine veninder med det mere og min familie skal ikke vide noget!

Vi har efterfølgende ikke snakket om det - Tænker at så forbavset han så ud, så skal han lige have tid til at tænke.

Måtte bare lige ud med det..

Øv, øv, øv! Det er aldrig rart når man vil to forskellige ting i et parforhold... 

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

emmagirl skriver:

Øv, øv, øv! Det er aldrig rart når man vil to forskellige ting i et parforhold... 

Vi vil ikke to forskellige ting, vi vil det bare ikke på det samme tidspunkt :/

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

Miss-86 skriver:

Vi vil ikke to forskellige ting, vi vil det bare ikke på det samme tidspunkt :/

Nåå, nej - men det er da heller ikke rart 

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

emmagirl skriver:

Nåå, nej - men det er da heller ikke rart 

Nej bestemt ikke - Jeg er ved og opgive det, da han efter sååå lang tid ikke er blevet det mindste klar

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

Miss-86 skriver:

Nej bestemt ikke - Jeg er ved og opgive det, da han efter sååå lang tid ikke er blevet det mindste klar

Det kan jeg sagtens forstå..  Det er jo også et kæmpe dilemma, hvis du er sammen med Ham du gerne vil have børn med og være sammen med altid!!

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

emmagirl skriver:

Det kan jeg sagtens forstå..  Det er jo også et kæmpe dilemma, hvis du er sammen med Ham du gerne vil have børn med og være sammen med altid!!

Ja nemlig ..

Han er den der skal være far til mine børn og han har det på samme måde, vi er enige om at vi gerne vil have 2 børn.. Meeen vi er bestemt ikke enige om tidspunktet.

Det er såå frustrerende..

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

Miss-86 skriver:

Ja nemlig ..

Han er den der skal være far til mine børn og han har det på samme måde, vi er enige om at vi gerne vil have 2 børn.. Meeen vi er bestemt ikke enige om tidspunktet.

Det er såå frustrerende..

Det kan jeg godt forstå. Hvor længe vil han vente?

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

emmagirl skriver:

Det kan jeg godt forstå. Hvor længe vil han vente?

Ja, hvis bare han kunne sige noget om det - Men det kan han ikke :/

Han siger han ikke er klar og mere end det kan han faktisk ikke sige. Jeg forstår ikke, hvorfor han ikke kan sige, HVORFOR han ikke er klar, eller hvad der skal til eller bare noget mere ..

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

Miss-86 skriver:

Ja, hvis bare han kunne sige noget om det - Men det kan han ikke :/

Han siger han ikke er klar og mere end det kan han faktisk ikke sige. Jeg forstår ikke, hvorfor han ikke kan sige, HVORFOR han ikke er klar, eller hvad der skal til eller bare noget mere ..

Hmm, nej - kunne forstå hvis han lige ville være færdig med uddannelse først, have styr på økonomien først eller andet - men der er ikke noget specifikt?! Hvor gammel er han, hvis jeg må spørge? 

Men det er jo en ærlig sag fra hans side, må man sige.. Han kan jo reelt set ikke "gøre for" at han ikke føler sig klar, selvom det er virkelig surt for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.