alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Silas&Mille

Maja88 skriver:

Ja spørgsmålet siger det hele

Jeg drak nogle få glas vin under begge graviditeter, og det var ikke alkohol reduceret.

Det skader ikke med en genstand  en sjælden gang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

ano14316

Maja88 skriver:

altså når du skrievr alkohol reduceret er det så light produkter eller dem med 0 alkohol.. 

dem helt uden ville jeg drikke men ikke noget med.. 

Anmeld

14. maj 2013

gokkelok

Jeg har altid godt kunne lide at nyde et glas rødvin, så det gjorde jeg også mens jeg var gravid. 

Jeg kan ikke se noget problem i det. Desuden er det også bevist at man sagtens kan drikke et enkelt glas om dagen, uden det har nogen virkning på graviditeten. 

Anmeld

14. maj 2013

Sabina92

Maja88 skriver:

Har svaret nej, under min første graviditet smagte jeg en mundfuld mokai og føj jeg fik der dårligt med mig selv. Jeg havde fx. Den sygeste lyst til æbelcider men nix købte den aldrig (:

Anmeld

14. maj 2013

kbm1

nej!!

alle nye undersøgelser viser at de ikke ved om der skal et halvt glas rødvin eller en kasse bajer til en hjernskade..

så ville ikke løbe risikoen.. så det med at et glas ikke skader den holder ikke længere.. jeg ser det på lige fod med rygning..

Anmeld

14. maj 2013

Trekløver(:

Maja88 skriver:

Jeg drak en glas champange nytårsaften, men det er også det. 

Kan ikke se noget galt i at drikke et glas vin eller en halv øl i løbet af graviditeten, men så heller ikke mere. 

Kh Malle 

Anmeld

14. maj 2013

VIPpigen

Ja. Men i meget begrænset mængde.

2 dage inden forventet mens var jeg til fødselsdag, og fik ret meget at drikke... Jeg anede intet om jeg var gravid. Jeg testede først en uge over tid, og i påsken havde jeg også drukket til diverse påskefrokoster...

da jeg fandt ud af jeg var gravid, stoppede det, så det var kun en slurk øl her, eller en slurk rødvin der... 

Anmeld

14. maj 2013

MortilElias2010

Maja88 skriver:

Trykkede egentligt nej, fordi jeg ikke lige kunne huske hvad jeg egentligt gjorde - men det er lidt løgn for da det var nytårsaften to ugers tid før Elias kom til verden fik jeg et lille champagneglas med champagne til at skåle fremtiden ind med - både min mor og far er læger så var i trygge hænder og de sagde det ikke ville skade det enkelte glas. Men udover det glas drak jeg ikke alkohol I graviditeten. 

Anmeld

14. maj 2013

Pia E.

Jeg kan sagtens undvære alkohol i 9 mdr., så nej.  Men når jeg helt færdig med at amme, om ca. et halvt års tid, så drikker jeg helt sikkert et meget stort glas rødvin

Anmeld

14. maj 2013

morethanperfect

Hmm .. Har stemt ja , fordi jeg har drukket 2 glas rødvin da jeg ventede Noel ... 

MEN , direkte sprut eller shots har jeg ikke drukket .. Det drikker jeg kun hvis jeg skal være fuld ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.