alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

lycly

Nej, kan ikke lige se hvorfor. Synes ikke det smager godt, jeg drikker kun alkohol med henblik på at blive fuld (og ikke når jeg er gravid)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Hvem?

Maja88 skriver:

hehe sjovt som vi alle er forskellige...

hader at være fuld...men elsker at sidde og nyde et glas asti eller lignende

Det er også yderst sjældent jeg er det - man når det skal være, så skal det være

Anmeld

13. maj 2013

Maja88

Hvem? skriver:

Det er også yderst sjældent jeg er det - man når det skal være, så skal det være

ej jeg ligger brak i en uge efter..

er dårlig til at være fuld og er især dårlig til tømmermænd

Anmeld

13. maj 2013

Hvem?

Maja88 skriver:

ej jeg ligger brak i en uge efter..

er dårlig til at være fuld og er især dårlig til tømmermænd

Jeg er så så heldig, at uanset hvor fuld jeg har været - så har jeg aldrig tømmermænd

Blot lidt træt

Anmeld

13. maj 2013

Maja88

Hvem? skriver:

Jeg er så så heldig, at uanset hvor fuld jeg har været - så har jeg aldrig tømmermænd

Blot lidt træt

ej hvor er du heldig...

tror jeg har mega tømmerænd af 3 genstande..

Anmeld

13. maj 2013

mrhl

Ind til videre har jeg ikke drukket overhovedet. Tror måske jeg med tiden vil komme til at savne et glas i ny og næ men stræber efter ikke at røre alkohol overhovedet i min graviditet :-)

Anmeld

13. maj 2013

LinLin

Der har været to ting jeg har holdt mig fuldstændigt fra i mine graviditeter: hårfarvning og alkohol! Alt andet "af det forbudte" har jeg brugt/spist med måde
Rygning selvfølgelig heller ikke, men nu har jeg heller aldrig nogensinde bare prøvet at ryge

Anmeld

13. maj 2013

Victoria2013

I de første mange måneder holdt jeg mig fra alkohol, bortset fra en flaske alkoholfri rødvin kæresten fandt til mig, som rent faktisk smagte godt

Fik dog et lille glas champagne til nytårsaften og har drukket et enkelt glas hvidvin de par gange vi har grillet i år. Er endelig kommet til den konklusion at et enkelt glas for hyggens skyld er ok. Og nu hvor jeg er så langt henne, så går det nok

Anmeld

13. maj 2013

baby012

Nej  

Anmeld

13. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maria-s skriver:

I min første graviditet drak jeg i alt omkring 3 glas vin; bl.a et juleaften, et nytårsaften

jeg kunne aldrig finde på at drikke de første måneder af min graviditet, men senere hen ser jeg ikke et problem i at nyde et halvt eller et helt glas vin et par enkelte gange, skulle der være en festlig anledning. 

Men det er jo så bare min holdning. Blander mig ikke så meget i hva andre gør, så længe det ikke er ude af kontrol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.