alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Tulle28

Jeg drak alkoholfri øl under begge mine graviditeter. Erdinger har lavet en Weiss bier uden alkohol som smager rigtig godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

emsaroto

Jeg kunne godt finde på at drikke et glas rødvin i ny og næ.

Anmeld

13. maj 2013

Maja88

Tulle28 skriver:

Jeg drak alkoholfri øl under begge mine graviditeter. Erdinger har lavet en Weiss bier uden alkohol som smager rigtig godt

Elsker dem.. og flensburger pilz også

Anmeld

13. maj 2013

Elgaard73

Jeg tror at jeg drak sammenlagt 2 eller 3 øl i min graviditet... For hyggen's skyld... Og jeg har ikke spor dårlig samvittighed, for hvor mange børn er ikke blevet lavet i en 40 heste's brandert... Og hvor mange har ikke drukket sig i hegnet, førend at de vidste at de var gravide...

Så mine 2-3 øl, vælter vist ikke læsset nogle steder.

Anmeld

13. maj 2013

LR85

Ja det kunne jeg sagtens. 

Et enkelt glas/en halv øl til en nytårs aften/bryllup eller lign

Anmeld

13. maj 2013

C-Dog

Nooooo, never! Ville heller aldrig ryge eller ta stoffer, heller ikke bare en lille smule. Men altså jeg drikker måske 1 gang om året, 2 gange på et vildt år. Så det er ikke så svært for mig at holde mig fra det.

Anmeld

13. maj 2013

mommy1991

Maja88 skriver:

Ja spørgsmålet siger det hele

Jeg har svaret nej - man ved ikke hvor meget eller lidt der skal til for at påvirke barnet. 

Anmeld

13. maj 2013

Lone Jakobsen

jo det kunne jeg godt. jeg drak champagne til nytårs aften, og et glas til mit bryllup

Anmeld

13. maj 2013

modesty

Jeg drak en øl eller et glas vin måske 3-4 gange i løbet af min graviditet. SST siger jo selv at det ikke kan skade at drikke en genstand om ugen, men at de kører nultolerance i deres anbefalinger, da der ellers kan opstå misforståelser som kan føre til større forbrug (kvinder der "glemmer" at de har drukket det tilladte glas).

Derudover spurgte jeg også på Rigets fertilitetsklinik som er dér vi har været i behandling (og blev gravide igennem) og de sagde det samme.

Jeg holdt mig dog helt fra alkohol de første 4-5 mdr.

Anmeld

13. maj 2013

Isabella_mor

jeg ville ikke gøre det. fordi jeg ikke kan se nogen grund til at drikke alkohol når man er gravid... de fleste drikker alkohol fordi man bliver fuld, og det er der jo ikke noget der hedder når man er gravid. 

(i min verden ihvertfald)

så hellere cola.

jeg drak et glas super light øl da jeg var gravid, og det var faktisk ikke lige så fedt som at drikke en cola.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.