alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

L&V

Maja88 skriver:

Ja spørgsmålet siger det hele

Nej for som ordet siger er der stadig alkohol i og det ka jeg sagtens undvære mens jeg er gravid og ammer..

Jeg har været til polterarbent her i april og der var skønne virgin drinks til os gravide og det er der os til brylluppet på lørdag så savner slet ik sådan noget.

Men glæder mig til at ku nyde et glas dejlig rødvin når den tid kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

sne190810

Hvem? skriver:

Har det på nøjagtig på samme måde - hvis jeg skal ha alkohol er det med et formål, at komme i hegnet

Så hellere et glas vand eller sodavand

Ej, hvor rart at vide der er andre der har det sådan. Men ja, det siger mig virkelig bare ikke noget at 'hygge-nyde' drikke alkohol.

Jeg får tit når jeg fortæller jeg hverken kan lide rød- eller hvidvin f.eks. Føler mig så barnlig! Især hvis man er ude og spise hos folk eller på restaurant.

Anmeld

13. maj 2013

Maria-s

I min første graviditet drak jeg i alt omkring 3 glas vin; bl.a et juleaften, et nytårsaften

jeg kunne aldrig finde på at drikke de første måneder af min graviditet, men senere hen ser jeg ikke et problem i at nyde et halvt eller et helt glas vin et par enkelte gange, skulle der være en festlig anledning. 

Men det er jo så bare min holdning. Blander mig ikke så meget i hva andre gør, så længe det ikke er ude af kontrol

Anmeld

13. maj 2013

CroQuis

Neeej, men det er måske også fordi jeg ikke er så meget til alkohol. Forstå mig ret, jeg kan da godt lide et glas bacardi breezer eller lign. Men vil ligeså gerne have en sodavand 

Anmeld

13. maj 2013

Mother-love

Ja altså jeg fik sammenlagt 3 shots bailey imens jeg var gravid med Isabella. Det var juleaften og nytårsaften

Anmeld

13. maj 2013

Clisolka

Nixen, men drikker aldrig, så intet problem at sige nej 

Anmeld

13. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Nej har faktisk slet ikke drukket alkohol imens jeg har været gravid selvom jeg følte mig lidt udenfor til en 18 års fødselsdag var jeg næsten den eneste der ikke drak. Ikke engang et glas vin til maden.

Anmeld

13. maj 2013

FruStolpe

Jeg ser intet ondt i at nyde et halvt glas øl eller lign et par gange i løbet af graviditen.

Jeg undlod det selv de første 3 måneder og derefter synes jeg ikke det er et problem.

Så længe at det er med måde naturligvis

Anmeld

13. maj 2013

Hvem?

sne190810 skriver:

Ej, hvor rart at vide der er andre der har det sådan. Men ja, det siger mig virkelig bare ikke noget at 'hygge-nyde' drikke alkohol.

Jeg får tit når jeg fortæller jeg hverken kan lide rød- eller hvidvin f.eks. Føler mig så barnlig! Især hvis man er ude og spise hos folk eller på restaurant.

Jeg gider heller ikke det det "sjat-drikkeri", skal det være, så ska det sgu også være ordentligt

Ja, jeg kender det al for godt, de mener heller ikke jeg er blevet voksen og slet ikke når jeg heller ikke drikke kaffe

Anmeld

13. maj 2013

Maja88

Hvem? skriver:

Jeg gider heller ikke det det "sjat-drikkeri", skal det være, så ska det sgu også være ordentligt

Ja, jeg kender det al for godt, de mener heller ikke jeg er blevet voksen og slet ikke når jeg heller ikke drikke kaffe

hehe sjovt som vi alle er forskellige...

hader at være fuld...men elsker at sidde og nyde et glas asti eller lignende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.