Jeg kan godt forstå dine bekymringer.
Jeg er selv meget følsom, og tænker meget over tingene, (for meget nogle gang) og der skal ikke så meget til for at jeg bliver ked af det, når tingene ikke lige går som jeg ville ønske. Men jeg prøver alligevel at tænke positivt
Det hele skal nok gå.
Skal lige siges at jeg er første gangs gravid 7+3 ca. Og har ønsket mig et barn i flere år, men har tænkt på studiet, økonomi, om vi var klar osv. Men nu var min kæreste endelig klar, så vi gik i gang.
Vi ville gerne være lidt unge forældre, er 23 og han 25 så det er da ikke så ungt 
Vi har begge to også været lidt nervøse/bekymrede/bange for at starte, men vi har da været sammen i over 5 år. Og vi ved at man aldrig bliver 100% klar, det er jo umuligt fordi man ved jo ikke 100% hvad det er at være forældre før man står i det. Tror det er noget man bare må kaste sig ud i, da man øsnker sig et barn
Og jeg ville ikke lade min følsomhed stoppe mig i at få et barn, og er da sikker på at jeg nok skal klare det, der er da mange der får børn som jeg synes ikke er lige så klar som mig selv til det. Men de klarer det, så hvorfor ikke en selv
Har to brødre der er yngre end mig som jeg har passet en del, så jeg har da nogle erfaringer.
Jeg har da nu selv da jeg er blevet gravid haft mine bekymringer, kan jeg nu klare det, er jeg nu god nok osv. Hvilket som de andre også siger er ret natturligt at have de tanker. Men jeg glæder mig så meget til at blive mor.
Vi er jo også to om det her barn 
Så jeg synes heller ikke du skal lade det stoppe dig