Anonym skriver:
Hej
Jeg skriver anonym, da jeg syntes det lidt personligt, og da jeg har familie og venner herinde.
Jeg har længe snakket med kæresten omkring børn og om vi skulle have det osv. Og nu er han endelig ved at nå til et punkt, hvor han er ved at være klar. Men nu er jeg blevet lidt i tvivl om hvorvidt jeg kan klare at have børn eller ej.
Det er gennem det seneste stykke tid gået mere og mere op for mig, hvor sensibel jeg er. Er der nogen herinde som også er sensible og som eventuelt har børn?
Har brug for nogle erfaringer gode som mindre gode.
Jeg syntes det lidt svært.
Nogen dage føler jeg mig virkelig god og klar til at være forældre mens jeg andre dage tænker at det klare jeg virkelig ikke.
Håber nogle kan hjælpe. 
Jg er også meget sensitiv. Og har altid været det. Det har aldrig skænket mig en tænke før jeg fik børn om jeg skulle have børn eller ej pga dette.
Men jeg fik et piskesmæld en uge før jeg kunne teste gravid. Og det har virkelig ikke hjulpet på det. Men jeg har en datter på snart to. Og har kroniske smerter. Og jeg fortryder aldrig vi valgte at få hende. For selvom det er hårdt så er der bare så meget mere godt ved det.
For selvom du ikke fejler noget så er det stadig hårdt.
Og noget andet er at det er meget normalt at få de følelser når man er eller skal igang med pb. For man er så bange for at man ikke kan klare det. Og jo det kan du. Self er det møg hårdt en gang imellem men sådan er det.
Isabella har set mig græde mange gange men det er ikke noget der skader hende. Altså når jeg siger mange gange så har hun måske set mig græde 5 gange eller lign. Men det er pga kommunen fordi jeg slås med dem omkring arb. Prøvningers osv. Og nogen gange har jeg ikke kunne holde tårerne tilbage.
Det er jo ikke usundt for børn at se deres forældre græde self skal de ikke se dem græde hveranden dag. Men det kommer også megetbag på en hvor gode trøster de er i en ret tidlig alder.
Hvis du gerne vil være mor så skal du blive det. Og ikke lade være fordi du er en følsom person.
Anmeld