Hvordan ser en Samuel og en Isak ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Ciss

Sådan her ser de ud i mit hoved:

Samuel: Spinkel, lys, lidt spids næse

Isak: Lav, brunhåret, grå-blå øjne

- fine navne uanset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

modesty

Hehe... Nej - så skulle alle Noah'er, Lucas'er, Benjamin'er, Jonas'er osv jo være mørkhårede og have brune øjne

Jeg skriver blot at det er jødiske navne. For det er det jo. Så det er de associationer JEG får. Det var det du bad om.

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg skriver blot at det er jødiske navne. For det er det jo. Så det er de associationer JEG får. Det var det du bad om.

Ja? Giver dig sådan set også bare ret

Anmeld

13. maj 2013

modesty

Anonym skriver:

Ja? Giver dig sådan set også bare ret

Nååååh, på den måde, okay jeg misforstod dig. 

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nååååh, på den måde, okay jeg misforstod dig. 

Anmeld

13. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Vi venter nummer tre - ved endnu ikke hvilket køn, men vi har snakket om disse to navne...

Og så kom jeg til at tænke på hvordan folk mon forestiller sig at hhv en Samuel og en Isak ser ud...?

Mørkt/lyst hår
Brune/blå/grønne øjne
Spinkel/kraftig bygning

????

Vi har jo et par store vi (måske) kan se på hvordan den næste ca kommer til at se ud

Min kusines lille dreng ( 2 år) hedder Samuel og han er mørkblond, robust bygget og en lille charmetrold

Jeg har faktisk ikke et billede af, hvordan børnene skal se ud for at hedde hverken Samuel eller Isak - hvis i kalder jeres barn et af de navnene, så er det vel sådan et barn ser ud med det navn!

/Fenja

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Min kusines lille dreng ( 2 år) hedder Samuel og han er mørkblond, robust bygget og en lille charmetrold

Jeg har faktisk ikke et billede af, hvordan børnene skal se ud for at hedde hverken Samuel eller Isak - hvis i kalder jeres barn et af de navnene, så er det vel sådan et barn ser ud med det navn!

/Fenja

Sådan bliver det også syntes bare det var sjovt at høre hvordan folk forestillede sig de så ud

Anmeld

13. maj 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Vi venter nummer tre - ved endnu ikke hvilket køn, men vi har snakket om disse to navne...

Og så kom jeg til at tænke på hvordan folk mon forestiller sig at hhv en Samuel og en Isak ser ud...?

Mørkt/lyst hår
Brune/blå/grønne øjne
Spinkel/kraftig bygning

????

Vi har jo et par store vi (måske) kan se på hvordan den næste ca kommer til at se ud

Begge meget bibelske navne, som giver mig associationer til mørk pigmentering...

Men altså, alle kan jo hedde hvadsomhelst 

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Begge meget bibelske navne, som giver mig associationer til mørk pigmentering...

Men altså, alle kan jo hedde hvadsomhelst 

Begge mine andre børn har bibelske navne: den ene har mørkblond/brunt hår og brune øjne. Den anden er en lille blegfis med blå og og lyst hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.