Hvordan ser en Samuel og en Isak ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.815 visninger
38 svar
7 synes godt om
11. maj 2013

Anonym trådstarter

Vi venter nummer tre - ved endnu ikke hvilket køn, men vi har snakket om disse to navne...

Og så kom jeg til at tænke på hvordan folk mon forestiller sig at hhv en Samuel og en Isak ser ud...?

Mørkt/lyst hår
Brune/blå/grønne øjne
Spinkel/kraftig bygning

????

Vi har jo et par store vi (måske) kan se på hvordan den næste ca kommer til at se ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Vi venter nummer tre - ved endnu ikke hvilket køn, men vi har snakket om disse to navne...

Og så kom jeg til at tænke på hvordan folk mon forestiller sig at hhv en Samuel og en Isak ser ud...?

Mørkt/lyst hår
Brune/blå/grønne øjne
Spinkel/kraftig bygning

????

Vi har jo et par store vi (måske) kan se på hvordan den næste ca kommer til at se ud

Samuel er en med mørkt hår og brune øjne.

isak kan både være lys og mørk

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Samuel er en med mørkt hår og brune øjne.

isak kan både være lys og mørk

Interessant - kender kun en samuel og han har rødt hår og blå øjne

Anmeld

11. maj 2013

BabyMus

Når du nu spørger på den måde, så synes jeg faktisk de er mørke.  Samuel har jeg aldrig mødt i virkeligheden, men kun læste om i Nynnes Dagbog bøgerne, og han var jo i hvert fald mørk og fra Spanien.  Isak ville jeg sige det samme ved, og her kender jeg en og han er med mørk hud og meget mørkt hår (han har så også vietnameser i sig).

MEN det er kun en tanke. Jeg går ind for at man vælger det navn man kan lide og så er der ikke nogle navne der passer bedre til mørkt hår eller lyst hår osv. Man vælger det navn man kan lide.

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Når du nu spørger på den måde, så synes jeg faktisk de er mørke.  Samuel har jeg aldrig mødt i virkeligheden, men kun læste om i Nynnes Dagbog bøgerne, og han var jo i hvert fald mørk og fra Spanien.  Isak ville jeg sige det samme ved, og her kender jeg en og han er med mørk hud og meget mørkt hår (han har så også vietnameser i sig).

MEN det er kun en tanke. Jeg går ind for at man vælger det navn man kan lide og så er der ikke nogle navne der passer bedre til mørkt hår eller lyst hår osv. Man vælger det navn man kan lide.

Det gør vi også begge mine andre børn har fået navnet imens de var i maven og kunne ikke hedde andet da de kom ud - så det er kun for sjovt

Anmeld

11. maj 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Mørkt/lyst hår
Brune/blå/grønne øjne
Spinkel/kraftig bygning

????

De er flotte, muskulæse mænd, med brune øjne og brunt hår

Anmeld

11. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Mørkt/lyst hår
Brune/blå/grønne øjne
Spinkel/kraftig bygning

????

Samuel: mørkt hår, brune/blå øjne!

Isak: Lyst hår og blå/grønne øjne!

Anmeld

11. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg kender den mest nuttede Samuel, med mørke blondt hår og smukke mørkebrune øjne. Så det er en Samuel for mig.

Isak, ka være både mørk og lys. 

Gode nave begge to!! Vh stine

Anmeld

11. maj 2013

Tranebaer

I mit hoved er de begge to mørke, lidt arabiske, og med mørke øjne. De minder lidt om bibelske navne, som jeg forbinder med mellemøsten.

Men man vender sig jo til barnets navn, og pludselig kan det ikke hedde andet

Anmeld

11. maj 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Mørkt/lyst hår
Brune/blå/grønne øjne
Spinkel/kraftig bygning

????

Her er fætter Isak lyshåret med blå øjne og spinkel af bygning.

Fætter Samuel er mørkhåret med brune øjne og almindelig af bygning.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.