Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi venter nummer tre - ved endnu ikke hvilket køn, men vi har snakket om disse to navne...Og så kom jeg til at tænke på hvordan folk mon forestiller sig at hhv en Samuel og en Isak ser ud...? Mørkt/lyst hårBrune/blå/grønne øjneSpinkel/kraftig bygning????Vi har jo et par store vi (måske) kan se på hvordan den næste ca kommer til at se ud
Isak er Grønlænder og Samuel er et bibelsk navn så han er from som et lam, så derfor er han lyshåret med store blå øjne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sukkerblomst skriver: Isak er Grønlænder og Samuel er et bibelsk navn så han er from som et lam, så derfor er han lyshåret med store blå øjne
-Sigrid- skriver: De er flotte, muskulæse mænd, med brune øjne og brunt hår
De er flotte, muskulæse mænd, med brune øjne og brunt hår
StineW79 skriver: Jeg kender den mest nuttede Samuel, med mørke blondt hår og smukke mørkebrune øjne. Så det er en Samuel for mig. Isak, ka være både mørk og lys. Gode nave begge to!! Vh stine
Jeg kender den mest nuttede Samuel, med mørke blondt hår og smukke mørkebrune øjne. Så det er en Samuel for mig.
Isak, ka være både mørk og lys.
Gode nave begge to!! Vh stine
Tranebaer skriver: I mit hoved er de begge to mørke, lidt arabiske, og med mørke øjne. De minder lidt om bibelske navne, som jeg forbinder med mellemøsten. Men man vender sig jo til barnets navn, og pludselig kan det ikke hedde andet
I mit hoved er de begge to mørke, lidt arabiske, og med mørke øjne. De minder lidt om bibelske navne, som jeg forbinder med mellemøsten.
Men man vender sig jo til barnets navn, og pludselig kan det ikke hedde andet
Chrizta skriver: Her er fætter Isak lyshåret med blå øjne og spinkel af bygning.Fætter Samuel er mørkhåret med brune øjne og almindelig af bygning.
Her er fætter Isak lyshåret med blå øjne og spinkel af bygning.Fætter Samuel er mørkhåret med brune øjne og almindelig af bygning.
Jeg forestiller mig sådan nogle Græsk ortodokse mænd med krøller ned af siderne
aarhusmor skriver: Jeg forestiller mig sådan nogle Græsk ortodokse mænd med krøller ned af siderne
Anonym skriver: Hehe - ja det bliver det næppe med to pæredanske forældre med blå øjne
Hehe - ja det bliver det næppe med to pæredanske forældre med blå øjne
Nej det kan der være noget om. Synes I øvrigt at Samuel er et sødt navn
aarhusmor skriver: Nej det kan der være noget om. Synes I øvrigt at Samuel er et sødt navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128