Hvordan ser en Samuel og en Isak ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

Lone Jakobsen

her er Isac en dejlig rolig dreng med mørkt blankt hår, brun hud og mørke, næste sorte øjne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Anonym trådstarter

her er Isac en dejlig rolig dreng med mørkt blankt hår, brun hud og mørke, næste sorte øjne

Det vil han ikke blive her 

Anmeld

11. maj 2013

C-Dog

Jeg tænker mørk hud og hår, brune øjne. Kropsbygning tænker jeg ikke umiddelbart på noget :-P Umiddelbart tænker jeg nok sådan fordi jeg er igang med at læse biblen for ungerne og der er det jo navnene på mænd fra de varme lande med sol = mørkere hud end os her fra kulden :-P men synes sagtens man kan hedde isak og være lys, ligesom man kan hedde Mikkel og være mørk. :-)

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

FrkHamilton skriver:

Jeg tænker mørk hud og hår, brune øjne. Kropsbygning tænker jeg ikke umiddelbart på noget :-P Umiddelbart tænker jeg nok sådan fordi jeg er igang med at læse biblen for ungerne og der er det jo navnene på mænd fra de varme lande med sol = mørkere hud end os her fra kulden :-P men synes sagtens man kan hedde isak og være lys, ligesom man kan hedde Mikkel og være mørk. :-)

Sjovt du lige siger en Mikkel kan være mørk også; min ældste søns far er adopteret fra Sydamerika og hedder Mikkel, men det "ligner" han jo slet ikke så min kommende blegfis vil selvfølgelig kunne hedde begge dele

Anmeld

12. maj 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Sådan en får jeg i hvert fald ikke jo flot selvfølgelig men ikke mørkt hår og brune øjne!

Min morfar lignede en fra Spanien, selvom det var 350 år før hans fødsel hans tip-tip oldemor var blevet voldtaget af en fra Spanien, så det kan lade sig gøre

Anmeld

12. maj 2013

Pigent

Jeg tænker en mørk dreng med mørk hår til begge navne, men synes også godt en lys dreng med lyst hår kan hedde det

Anmeld

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Mørkt hår, brune øjne, spinkel....ved ikke hvorfor

Anmeld

12. maj 2013

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Det vil han ikke blive her 

min er også halvt grønlænder

Anmeld

12. maj 2013

modesty

Tja, begge navne er jo jødiske, så jeg får associationer til mørkt hår og brune øjne.

Men det er begge pæne navne og kan da sagtens gå til en blåøjet blond. Men nu er jeg heller ikke navnediskriminerende. 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Tja, begge navne er jo jødiske, så jeg får associationer til mørkt hår og brune øjne.

Men det er begge pæne navne og kan da sagtens gå til en blåøjet blond. Men nu er jeg heller ikke navnediskriminerende. 

Hehe... Nej - så skulle alle Noah'er, Lucas'er, Benjamin'er, Jonas'er osv jo være mørkhårede og have brune øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.