40+2 - vestøv modtages med kyshånd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

khaleesi

...

100000 spande ve-støv er sendt i din retning!

Håber vinden blæser kraftigt nok til at du modtager dem i nat! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Miss Kat

Akmese skriver:

MASSER af ve-støv 

Mange tak!

Anmeld

10. maj 2013

Miss Kat

Anonym23 skriver:

Hvor er det bare en flot mave!

Nyd den mens du har den, og så en masse VE-STØV herfra!!!

Held og lykke med fødslen, håber den bliver god!

Mange tak!  

Nu synes jeg bestemt, jeg har nydt den længe nok, nu vil jeg gerne nyde indholdet. Men ved jo godt at du har ret, for maven kan man nok godt komme til at savne.

Anmeld

10. maj 2013

Miss Kat

M (: skriver:

Ja, og det er nu heller ikke så ringe endda!

Jamen efter mange og lange overvejelser har vi valgt at jeg ikke længere vil amme Hjalte af nød men kun af lyst. Dvs. Jeg malker ud og giver ham min mælk på flasken hvis du vil høre mere om bevæggrundene er du velkommen til at smide en pb, har bare ikke lyst til at dele de tanker på åbent forum

Hahaha, nå så det tror du ikke? :p

Det er jo en ærlig sag.

Anmeld

10. maj 2013

Miss Kat

khaleesi skriver:

...

100000 spande ve-støv er sendt i din retning!

Håber vinden blæser kraftigt nok til at du modtager dem i nat! 

Mange tak! Sødt af dig at forsøge, men der skete desværre ikke noget i nat... De er nok bare blevet lidt forsinkede.

Anmeld

10. maj 2013

lisbethita

Miss Kat skriver:

Ja elegant bliver det i hvert fald ikke. Kommer til at tænke på den førnævnte flodhest. 

Og det samme til dig. *pustepuste*

Griner HØJT!!!!!!!!!!!

Anmeld

11. maj 2013

Wik

Miss Kat skriver:

Jeg var netop nede at handle og vi gik en omvej. Bagefter gik jeg hjem og slæbte lidt rundt på nogle tunge ting på babyværelset... Fedt hvis der faktisk er en chance for at det virker. Puha, 40+6... Du trænger da også til en gevaldig portion vestøv!

Jeg fødte samme aften, håber også der sker noget for dig snart 

Anmeld

11. maj 2013

Miss Kat

Wik skriver:

Jeg fødte samme aften, håber også der sker noget for dig snart 

Nej hvor godt! Stort tillykke! 

Anmeld

11. maj 2013

Krussedulle

Miss Kat skriver:

Så nåede jeg terminen! OOooog fløj lige forbi den - dammit!

Vi var på jordemodervisit i går, og lillepigen skønnes til 3600 gram. En stor tøs i forhold til hendes forældres vægt ved ankomst til verden. Spændende at se, hvad hun vejer, når hun beslutter sig for at titte ud.

Jeg har ikke tidligere været utålmodig, men det er jeg altså ved at blive nu... For at det ikke skal være løgn, har jeg nu fået vand i kroppen. Altså, krop, hallo, du skal jo ikke få flere gener NU, hvor du formodes at være færdig med at være gravid, det er jo for dumt! 

Vestøv modtages, tak! Samt alle ammestuehistorierne! Ananas, sex, krydret mad, trappebestigning....? Jeg tror sq, jeg prøver en combo af det hele på én gang... Andre forslag?

Wow! Allerede!

Jeg puster gerne en enorm bunke ve-støv afsted!

Ved trods alf hvad det vil sige at gå over tid! Hele 11 dage de sidste 2 gange!

Hepper på at lillepigen gerne vil ud snart!

Anmeld

11. maj 2013

Viventerjer

Miss Kat skriver:

Så nåede jeg terminen! OOooog fløj lige forbi den - dammit!

Vi var på jordemodervisit i går, og lillepigen skønnes til 3600 gram. En stor tøs i forhold til hendes forældres vægt ved ankomst til verden. Spændende at se, hvad hun vejer, når hun beslutter sig for at titte ud.

Jeg har ikke tidligere været utålmodig, men det er jeg altså ved at blive nu... For at det ikke skal være løgn, har jeg nu fået vand i kroppen. Altså, krop, hallo, du skal jo ikke få flere gener NU, hvor du formodes at være færdig med at være gravid, det er jo for dumt! 

Vestøv modtages, tak! Samt alle ammestuehistorierne! Ananas, sex, krydret mad, trappebestigning....? Jeg tror sq, jeg prøver en combo af det hele på én gang... Andre forslag?

Sender dig en masse Vestøv

Har du fået lagt plan om igangsættelse!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.