40+2 - vestøv modtages med kyshånd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Miss Kat

Moma skriver:

Glemte helt at skrive - wauw du er smuk gravid. 

Mange tak.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

La´chrissen

Miss Kat skriver:

Så nåede jeg terminen! OOooog fløj lige forbi den - dammit!

Vi var på jordemodervisit i går, og lillepigen skønnes til 3600 gram. En stor tøs i forhold til hendes forældres vægt ved ankomst til verden. Spændende at se, hvad hun vejer, når hun beslutter sig for at titte ud.

Jeg har ikke tidligere været utålmodig, men det er jeg altså ved at blive nu... For at det ikke skal være løgn, har jeg nu fået vand i kroppen. Altså, krop, hallo, du skal jo ikke få flere gener NU, hvor du formodes at være færdig med at være gravid, det er jo for dumt! 

Vestøv modtages, tak! Samt alle ammestuehistorierne! Ananas, sex, krydret mad, trappebestigning....? Jeg tror sq, jeg prøver en combo af det hele på én gang... Andre forslag?

Sikke smuk gravid du er

Jeg kan ikke hjælpe dig med ideer, da jeg ikke selv har været der endnu. Men jeg ville lige sende sig en masse ve støv og heppe på at lille pigen snart kommer

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

La´chrissen skriver:

Sikke smuk gravid du er

Jeg kan ikke hjælpe dig med ideer, da jeg ikke selv har været der endnu. Men jeg ville lige sende sig en masse ve støv og heppe på at lille pigen snart kommer

Mange tak skal du ha'!  

Anmeld

9. maj 2013

M (:

Miss Kat skriver:

Mange tak!

Haha ja, I know I know. Al den bekymring uden grund. Så nemt at føle sig fjollet i retrospekt. Hihi. Du var en god støtte! 

Billeder og svømmehal.... tjo hvorfor ikke. Godt nok et noget alternativt igangsætnings-råd, men jeg spurgte jo selv.

Jeg håber, du og familien har det fantastisk. 

Ja, du nåede da sagtens at få en rigtig babybule - jeg føler mig liiidt snydt   men dejligt at det beroligende dig en smule hihi :p

Hehe, her virkede det tilsyneladende  

Jo tak vi trives. Har kæmpet en del med amning og at Hjalte ikke tager helt nok på, men nu har vi skiftet strategi og det tror jeg bliver rigtig godt

Anmeld

9. maj 2013

Laulund87

Sikke en stor flot mave!

Vestøv herfra

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

M (: skriver:

Ja, du nåede da sagtens at få en rigtig babybule - jeg føler mig liiidt snydt   men dejligt at det beroligende dig en smule hihi :p

Hehe, her virkede det tilsyneladende  

Jo tak vi trives. Har kæmpet en del med amning og at Hjalte ikke tager helt nok på, men nu har vi skiftet strategi og det tror jeg bliver rigtig godt

Ja det er rigtigt nok, du blev jo lige snydt for den sidste måneds tid i graviditeten. Oh well, til gengæld fik du så en måned ekstra forærende med bettemanden.

Godt at høre, I har det godt og at Hjalte trives. Hvordan ændrede I taktik, hvis jeg må spørge? Jeg er lidt bekymret for alt det der med at amme, men vil jo vildt gerne have det til at køre! Nogen gode råd?

Jeg har lige været ude at gå en tur på ca. 3 kilometer, så kunne jeg ikke mere... Nu må der tages skrappere midler i brug! Men manden er nok heller ikke svær at overtale.

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

Laulund87 skriver:

Sikke en stor flot mave!

Vestøv herfra

Mange tak!

Anmeld

9. maj 2013

Mink

Miss Kat skriver:

Så nåede jeg terminen! OOooog fløj lige forbi den - dammit!

Vi var på jordemodervisit i går, og lillepigen skønnes til 3600 gram. En stor tøs i forhold til hendes forældres vægt ved ankomst til verden. Spændende at se, hvad hun vejer, når hun beslutter sig for at titte ud.

Jeg har ikke tidligere været utålmodig, men det er jeg altså ved at blive nu... For at det ikke skal være løgn, har jeg nu fået vand i kroppen. Altså, krop, hallo, du skal jo ikke få flere gener NU, hvor du formodes at være færdig med at være gravid, det er jo for dumt! 

Vestøv modtages, tak! Samt alle ammestuehistorierne! Ananas, sex, krydret mad, trappebestigning....? Jeg tror sq, jeg prøver en combo af det hele på én gang... Andre forslag?

MASSER af ve-støv 

Anmeld

9. maj 2013

Tulipan

Hvor er det bare en flot mave!

Nyd den mens du har den, og så en masse VE-STØV herfra!!!

Held og lykke med fødslen, håber den bliver god!

Anmeld

9. maj 2013

M (:

Miss Kat skriver:

Ja det er rigtigt nok, du blev jo lige snydt for den sidste måneds tid i graviditeten. Oh well, til gengæld fik du så en måned ekstra forærende med bettemanden.

Godt at høre, I har det godt og at Hjalte trives. Hvordan ændrede I taktik, hvis jeg må spørge? Jeg er lidt bekymret for alt det der med at amme, men vil jo vildt gerne have det til at køre! Nogen gode råd?

Jeg har lige været ude at gå en tur på ca. 3 kilometer, så kunne jeg ikke mere... Nu må der tages skrappere midler i brug! Men manden er nok heller ikke svær at overtale.

Ja, og det er nu heller ikke så ringe endda!

Jamen efter mange og lange overvejelser har vi valgt at jeg ikke længere vil amme Hjalte af nød men kun af lyst. Dvs. Jeg malker ud og giver ham min mælk på flasken hvis du vil høre mere om bevæggrundene er du velkommen til at smide en pb, har bare ikke lyst til at dele de tanker på åbent forum

Hahaha, nå så det tror du ikke? :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.