40+2 - vestøv modtages med kyshånd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Miss Kat

MiichellaMalou skriver:

En masse vestøv i din retning og håber snart du har din lille pige i armene

Mange tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Miss Kat

Frk. Himmelblå skriver:

Herfra 

og 

Mange tak!

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

Wik skriver:

Føler med dig, er 40.6 i dag Føj og har også fået vand i kroppen de sidste par dage.  

Jeg har været utålmodig i en måned. 

Jeg cyklede en tur i dag, og min slimprop er nu gået, så prøv at cykle eller gå en rigtig lang tur

Jeg var netop nede at handle og vi gik en omvej. Bagefter gik jeg hjem og slæbte lidt rundt på nogle tunge ting på babyværelset... Fedt hvis der faktisk er en chance for at det virker. Puha, 40+6... Du trænger da også til en gevaldig portion vestøv!

Anmeld

9. maj 2013

Moma

Hold da op er du allerede så langt?! Gåtur virkede for mig

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

Mom In The Making skriver:

For at der snart sker noget, ved hvor belastende det kan være at gå over tid. (Fødte selv først 42+1, xD og det ønsker jeg ikke for nogen) 

pøj pøj.

42+1!!  Argh.... Håber lige, det mindre chok over at det er muligt at gå så langt over tid, satte noget i gang! Puuuha, det må have været ulideligt....!

Mange tak.

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

emmagirl skriver:

Sender masser af ve-støv i din retning 

(og flot mavse!!!)

Mange tak!

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

Moma skriver:

Hold da op er du allerede så langt?! Gåtur virkede for mig

Ja, det er vildt... Men der skete også noget rent mentalt for mig, da jeg ramte terminen. SÅ blev jeg pludselig klar - og så kom utålmodigheden også.

Du siger også at en gåtur virker... Alletiders, jeg smutter en tur udenfor igen efter aftensmaden.

Anmeld

9. maj 2013

M (:

Så nåede jeg terminen! OOooog fløj lige forbi den - dammit!

Vi var på jordemodervisit i går, og lillepigen skønnes til 3600 gram. En stor tøs i forhold til hendes forældres vægt ved ankomst til verden. Spændende at se, hvad hun vejer, når hun beslutter sig for at titte ud.

Jeg har ikke tidligere været utålmodig, men det er jeg altså ved at blive nu... For at det ikke skal være løgn, har jeg nu fået vand i kroppen. Altså, krop, hallo, du skal jo ikke få flere gener NU, hvor du formodes at være færdig med at være gravid, det er jo for dumt! 

Vestøv modtages, tak! Samt alle ammestuehistorierne! Ananas, sex, krydret mad, trappebestigning....? Jeg tror sq, jeg prøver en combo af det hele på én gang... Andre forslag?

Hvor er du bare smukt gravid! Og du som troede at du aaaaaldrig skulle få en stor, smuk, rund mave! 

Og hvor er tiden bare gået stærkt! Synes lige du var halvvejs! 

Men masser af ve-støv skal du under alle omstændigheder have: 

*puuuuuuuust*

ps. Jeg fik taget billeder og var i svømmehallen dagen før; måske det var værd at prøve?

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

M (: skriver:

Hvor er du bare smukt gravid! Og du som troede at du aaaaaldrig skulle få en stor, smuk, rund mave! 

Og hvor er tiden bare gået stærkt! Synes lige du var halvvejs! 

Men masser af ve-støv skal du under alle omstændigheder have: 

*puuuuuuuust*

ps. Jeg fik taget billeder og var i svømmehallen dagen før; måske det var værd at prøve?

Mange tak!

Haha ja, I know I know. Al den bekymring uden grund. Så nemt at føle sig fjollet i retrospekt. Hihi. Du var en god støtte! 

Billeder og svømmehal.... tjo hvorfor ikke. Godt nok et noget alternativt igangsætnings-råd, men jeg spurgte jo selv.

Jeg håber, du og familien har det fantastisk. 

Anmeld

9. maj 2013

Moma

Miss Kat skriver:

Ja, det er vildt... Men der skete også noget rent mentalt for mig, da jeg ramte terminen. SÅ blev jeg pludselig klar - og så kom utålmodigheden også.

Du siger også at en gåtur virker... Alletiders, jeg smutter en tur udenfor igen efter aftensmaden.

Glemte helt at skrive - wauw du er smuk gravid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.