40+2 - vestøv modtages med kyshånd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.336 visninger
43 svar
22 synes godt om
9. maj 2013

Miss Kat

Så nåede jeg terminen! OOooog fløj lige forbi den - dammit!

Vi var på jordemodervisit i går, og lillepigen skønnes til 3600 gram. En stor tøs i forhold til hendes forældres vægt ved ankomst til verden. Spændende at se, hvad hun vejer, når hun beslutter sig for at titte ud.

Jeg har ikke tidligere været utålmodig, men det er jeg altså ved at blive nu... For at det ikke skal være løgn, har jeg nu fået vand i kroppen. Altså, krop, hallo, du skal jo ikke få flere gener NU, hvor du formodes at være færdig med at være gravid, det er jo for dumt! 

Vestøv modtages, tak! Samt alle ammestuehistorierne! Ananas, sex, krydret mad, trappebestigning....? Jeg tror sq, jeg prøver en combo af det hele på én gang... Andre forslag?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

lisbethita

SÅ fiiiiiiiiiiiiiiin <3 He he...kan godt lide den der med combo'en. Tror jeg lader være med at forestille mig, hvordan dælen du har fået den vinklet, ha ha ha!

Spændende, hvornår den lille "killing" synes hun skal ud. Eller helt lille er hun jo ikke, vel?

Anmeld

9. maj 2013

Trinemn

Pust pusT pust! Sender en masse ve-støv

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

lisbethita skriver:

SÅ fiiiiiiiiiiiiiiin <3 He he...kan godt lide den der med combo'en. Tror jeg lader være med at forestille mig, hvordan dælen du har fået den vinklet, ha ha ha!

Spændende, hvornår den lille "killing" synes hun skal ud. Eller helt lille er hun jo ikke, vel?

Ja elegant bliver det i hvert fald ikke. Kommer til at tænke på den førnævnte flodhest. 

Og det samme til dig. *pustepuste*

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

Trinemn skriver:

Pust pusT pust! Sender en masse ve-støv

Mange tak!

Anmeld

9. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Miss Kat skriver:

Vi var på jordemodervisit i går, og lillepigen skønnes til 3600 gram. En stor tøs i forhold til hendes forældres vægt ved ankomst til verden. Spændende at se, hvad hun vejer, når hun beslutter sig for at titte ud.

Jeg har ikke tidligere været utålmodig, men det er jeg altså ved at blive nu... For at det ikke skal være løgn, har jeg nu fået vand i kroppen. Altså, krop, hallo, du skal jo ikke få flere gener NU, hvor du formodes at være færdig med at være gravid, det er jo for dumt! 

Vestøv modtages, tak! Samt alle ammestuehistorierne! Ananas, sex, krydret mad, trappebestigning....? Jeg tror sq, jeg prøver en combo af det hele på én gang... Andre forslag?

En masse vestøv i din retning og håber snart du har din lille pige i armene

Anmeld

9. maj 2013

Frk. Himmelblå

Herfra 

og 

Anmeld

9. maj 2013

Wik

Føler med dig, er 40.6 i dag Føj og har også fået vand i kroppen de sidste par dage.  

Jeg har været utålmodig i en måned. 

Jeg cyklede en tur i dag, og min slimprop er nu gået, så prøv at cykle eller gå en rigtig lang tur

Anmeld

9. maj 2013

MomInTheMaking

For at der snart sker noget, ved hvor belastende det kan være at gå over tid. (Fødte selv først 42+1, xD og det ønsker jeg ikke for nogen) 

pøj pøj.

Anmeld

9. maj 2013

mommy1991

Miss Kat skriver:

Sender masser af ve-støv i din retning 

(og flot mavse!!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.