hvad for et bilde er bedst? hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Isabella_mor

nummer 2... det er jeg HELT vild med.. elsker shilouet billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

khaleesi

Billede nummer 4.

Du ser så glad, strålende og "forelsket" ud 

Anmeld

11. maj 2013

MorDk

Flotte billeder!

Jeg har stemt nr. 2 ♥ SMUKT!!

Anmeld

11. maj 2013

Lone Jakobsen

jeg kunne ikke helt bestemme mig. synes både nr. 1 og nr. 4 er super flotte. men min stemme gik til nr. 1

Anmeld

11. maj 2013

FrkZier

lounika skriver:

jeg har igen været inde og få taget mave bilder denne gang af Karl s hule.. men hvad fo et er bedst.. fik taget 30 bilder så det er da meget svært at vælge hvad man skal have fremkaldt denne gang..

hov jeg stemte forkert (det må være ammehjernen ) fik trykket 3 men mener altså 2

men de er alle skide flotte

Anmeld

15. maj 2013

lounika

Flodkilling skriver:

Hej. Normalt HADER jeg når andre retter mine stavefejl. Men synes det er lidt synd når det nu er en afstemning. OG NEJ det er ikke for at håne, jeg har selv mange stavefejl og husker ikke halvdelen af hvad jeg lærte i folkeskolen. Men det hedder Billed Synes bare det var ærgerligt nu du har lavet afstemning og det står så mange steder

jeg er fuldstendi ligeglad med stavefejl dem har jeg i alt jeg skriver for jeg er ordblind og gider ikke have hjælp vær gang jeg skal skrive noget folk forstår godt hvad jeg mener så pyt skit da med der fejl i .. folk må leve med det eller se den anden vej..

Anmeld

15. maj 2013

lounika

LilleChelle skriver:

Jeg synes 2'eren er flottest. 
Det havde dog nok gjort det endnu flottere, hvis ikke blomsten havde været på brystet  

sådan et har jeg også uden blomst

Anmeld

15. maj 2013

lounika

Kathepige skriver:

Jeg synes altså, at de alle er flotte..

Jeg ville fremkalde hele lortet

he he jeg har fået taget 30 bilder så der en del.. og 5 bilder uden det der vand mærke i koster 750 kr at få så .. 5 er mit maxx..

Anmeld

15. maj 2013

Menne

Jeg stemmer på billede nr 2. Det er super godt 

Anmeld

15. maj 2013

Fenja09

jeg har igen været inde og få taget mave bilder denne gang af Karl s hule.. men hvad fo et er bedst.. fik taget 30 bilder så det er da meget svært at vælge hvad man skal have fremkaldt denne gang..

Jeg ville vælge et hvor man kan se dit ansigt og synes nr 4 er ret flot!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.