hvad for et bilde er bedst? hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad for et bilde er bedst..

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.671 visninger
41 svar
20 synes godt om
8. maj 2013

lounika

jeg har igen været inde og få taget mave bilder denne gang af Karl s hule.. men hvad fo et er bedst.. fik taget 30 bilder så det er da meget svært at vælge hvad man skal have fremkaldt denne gang..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

B&J

Jeg har stemt nr. 3 og wow hvor er du en super flot og hot kvinde

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

Har stemt på nr 2 er vild med silhuet billeder

Anmeld

8. maj 2013

AlberteSophie

Billed 2

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

lounika skriver:

jeg har igen været inde og få taget mave bilder denne gang af Karl s hule.. men hvad fo et er bedst.. fik taget 30 bilder så det er da meget svært at vælge hvad man skal have fremkaldt denne gang..

Jeg kan bedst lide billede 1:-)

Anmeld

8. maj 2013

lounika

B&J skriver:

Jeg har stemt nr. 3 og wow hvor er du en super flot og hot kvinde

det er også det bilde min kæreste syntes tak men arr det ikke lige frem hot.. føler mig sku lidt "fed" og klumpe dumpe agtig he he..intet tøj sider godt og alt er besværligt.. glæder mig nu til at få min næsten gammel krop igen he he. men nu er det også sidte gang jeg ser sådan her ud.. to drenge inden for 2 år så nu skal jeg ikke ha fler..

Anmeld

8. maj 2013

lounika

Maja88 skriver:

Har stemt på nr 2 er vild med silhuet billeder

det syntes jeg også selv er vildt fedt bilde

Anmeld

8. maj 2013

B&J

lounika skriver:

det er også det bilde min kæreste syntes tak men arr det ikke lige frem hot.. føler mig sku lidt "fed" og klumpe dumpe agtig he he..intet tøj sider godt og alt er besværligt.. glæder mig nu til at få min næsten gammel krop igen he he. men nu er det også sidte gang jeg ser sådan her ud.. to drenge inden for 2 år så nu skal jeg ikke ha fler..

Så er det helt sikkert det billede

men jo jeg syntes du er hot du er jo så flot og udstråler en masse vidunderlige ting

og ja det er ikke så nemt når man er så langt henne men gud hvor er gravide kvinder smukke

Anmeld

8. maj 2013

K&S

lounika skriver:

2 og 3

Nr. 2 da jeg elsker silhuet og nr. 3 da man også kan se dit ansigt

Anmeld

8. maj 2013

Flødebollen

lounika skriver:

Jeg synes altså, at de alle er flotte..

Jeg ville fremkalde hele lortet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.