Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes 2'eren er flottest. Det havde dog nok gjort det endnu flottere, hvis ikke blomsten havde været på brystet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt nr. to. Men er også helt vild med nr. tre. Som en anden skriver, så er nr. to flot fordi jeg rigtig godt kan lide silhuetter (staves?). Og nr. tre er vildt flot, da man der kan se det dig.
Men nøj, hvor er de alle flotte
Helt klart nummer 4! Men de er alle smukke
Jeg ka bedst li billede 2 og 4!!! Men syntes de alle er vildt flotte! Vh stine
Alle sammen
eller 2-3
lounika skriver: jeg har igen været inde og få taget mave bilder denne gang af Karl s hule.. men hvad fo et er bedst.. fik taget 30 bilder så det er da meget svært at vælge hvad man skal have fremkaldt denne gang..
jeg har igen været inde og få taget mave bilder denne gang af Karl s hule.. men hvad fo et er bedst.. fik taget 30 bilder så det er da meget svært at vælge hvad man skal have fremkaldt denne gang..
Jeg km bedet lide nummer 2. Det næstbedste billede er efter min mening nr 4.
Hvor er du smuk og med en smuk mave! Jeg har stemt billede nr. 2, altså silhouettebilledet
Jeg stemmer på nr. 3
Jeg har stemt billede 2, men er også vild med billede 4.Synes dog de alle er super flotte!
Hvor er de bare fine Jeg kan bedst lide dem med sløret, de fremhæver din mave og dit ansigt.
Jeg syntes blomsten fremhæver dine bryster og brystvorket - men nøj hvor de er de bare fine allesammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128