hvad for et bilde er bedst? hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

gonefishing

lounika skriver:

jeg har igen været inde og få taget mave bilder denne gang af Karl s hule.. men hvad fo et er bedst.. fik taget 30 bilder så det er da meget svært at vælge hvad man skal have fremkaldt denne gang..

Hej. Normalt HADER jeg når andre retter mine stavefejl. Men synes det er lidt synd når det nu er en afstemning. OG NEJ det er ikke for at håne, jeg har selv mange stavefejl og husker ikke halvdelen af hvad jeg lærte i folkeskolen. Men det hedder Billed Synes bare det var ærgerligt nu du har lavet afstemning og det står så mange steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

gonefishing

lounika skriver:

jeg har igen været inde og få taget mave bilder denne gang af Karl s hule.. men hvad fo et er bedst.. fik taget 30 bilder så det er da meget svært at vælge hvad man skal have fremkaldt denne gang..

Når det er sagt, så er nr 2 helt vildt godt.. (er stor fan af de typer billeder)

Anmeld

8. maj 2013

Minforevigt

lounika skriver:

Helt klart nr 2

Anmeld

8. maj 2013

Minforevigt

Flodkilling skriver:

Hej. Normalt HADER jeg når andre retter mine stavefejl. Men synes det er lidt synd når det nu er en afstemning. OG NEJ det er ikke for at håne, jeg har selv mange stavefejl og husker ikke halvdelen af hvad jeg lærte i folkeskolen. Men det hedder Billed Synes bare det var ærgerligt nu du har lavet afstemning og det står så mange steder

Nej det hedder billede. Nu vi skal rette i det

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

Minforevigt skriver:

LNej det hedder billede. Nu vi skal rette i det

Told you sooo. -mange år siden folkeskolen og min lærer sagde det samme!! Nu har vi den så helt klar...

Billede.. tak

Anmeld

8. maj 2013

Kløver

Klart de første, der kan man se hvor du stråler og maven, på en smuk måde, synes liljen på de andre billeder virker lidt malplaceret, men vild med billede 1

Hvor er du smuk gravid

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

Jeg har stemt nr. 1, da det ikke ligner ethvert andet graviditetsfoto. Billedet bliver bare lidt mere interessant pga. sløret. Billede nr. 2 er sådan set også flot, men det generer mig personligt, at der er liiidt for meget lys placeret på din butt crack fremfor din mave. Ville have været mere passende at lysindfaldet havde været indstillet mere på mavsen. Men alle fire billeder er da flotte.  

Anmeld

9. maj 2013

Mamalou

lounika skriver:

Det er svært - for hold da op så smukke billeder. Du er virkelig smuk gravid. 

Mvh. Louise 

Anmeld

9. maj 2013

Rødhætte

lounika skriver:

Nr 2 er super godt!

Anmeld

9. maj 2013

Tulipan

2 og 3 er begge super flotte!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.