tage sygt barn med til fødselsdag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

raca

spj skriver:

Så er det godt jeg ikke har mødt dine børn med skoldkopper på legepladsen

Kan godt forstå man bliver sindsyg af at være inden for, når de ikke er medtaget af det. Men så kunne man måske tage en tur på stranden eller andet sted i naturen hvor de ikke har direkte kontakt med andre børn.
Det må jo være ret smitsomt eftersom de ikke må komme i institution. Hvis de leger med andre børn på legepladsen og har kløet i dem, må det da smitte.

og så sidder man en vipel i nakken på dem mens man går på stranden eller i skoven.. så folk kan holde 100m afstand.. eller hvad.. det er jo ikke pest de har, det er skoldkopper, de fleste har haft det eller skal havde det.. og de smitter jo 3 dage før det bryder ud.. så der kan man ligesom nå at havde smittet en del. og det er nok også derfor alle i ins får det ca, når det er i omløb..

ej jeg syntes det er ude af proprotioner. hvis det ikke man må komme på en offenlig legeplads, i tilfælde af at der evt var nogle børn der var der, mellem 10-14 på en hverdag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

klmf

Anonym skriver:

Var også på besøg hos svigerforældrene da min ældste var en måned, der kom en anden familie på besøg med deres datter, som havde skolkopper
Og vores første jul med den ældste, der var han næsten 3 måneder, der valgte de samme at møde op selvom to af dem lå med bragende influenza

Ahrmen det er så flot Det er jo ikke fordi verden roterer om en selv, men de små er sårbare....

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Ahrmen det er så flot Det er jo ikke fordi verden roterer om en selv, men de små er sårbare....

Deres datter var en af dem med influenza, og hun lå bare på sofaen og ville egentlig bare hjem, synes sku det er synd

Anmeld

6. maj 2013

MorDk

Nej når mine børn er syge så bliver de hjemme sammen med os (eller en af os) Hvorfor slæbe syge børn med til festivitas? Når jeg er syg med feber så bliver jeg også hjemme.

Anmeld

6. maj 2013

Mama1304

Nej, jeg ville ikke tage mit syge barn med til fest. Ville i stedet sidde derhjemme og hygge med mit barn  Uanset om mit barn, "har det godt" selvom det har feber eLler ej.

Ville helt klart heller ikke synes det var i orden, at man udsætter andre for smittefare

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Nej når mine børn er syge så bliver de hjemme sammen med os (eller en af os) Hvorfor slæbe syge børn med til festivitas? Når jeg er syg med feber så bliver jeg også hjemme.

Præcis

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Mama1304 skriver:

Nej, jeg ville ikke tage mit syge barn med til fest. Ville i stedet sidde derhjemme og hygge med mit barn  Uanset om mit barn, "har det godt" selvom det har feber eLler ej.

Ville helt klart heller ikke synes det var i orden, at man udsætter andre for smittefare

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.