RGN skriver:
Min søn Loke på 3,5 år er vaccineret samtlige gange og har stort set aldrig været syg.Så jeg tror ikke det er der man skal søge at finde forklaringen.
Et godt helbred handler om SÅ mange ting.
For at besvare tråden kunne jeg aldrig finde på, at tage mit syge barn med til selskab. Først og fremmest dog for barnets skyld.
Jeg har dog gennemført en planlagt fødselsdag for ham, hvor han havde feber, men det var mest fordi han blev ked af det, da jeg spurgte om vi skulle holde det en anden dag. (Og ingen blev da heldigvis syge)
Ja, der er jo kæmpe forskel på børns immunforsvar. Det har at gøre med alt muligt andet også, bl.a. madvarer og de små bakterier de bliver udsat for. Og meget andet 
Men jeg tror nu stadig på at vacciner i nogle tilfælde kan medvirke til sygdom, da jeg har prøvet det på egen krop.
Og nej, for også lige at svare på ts' spørgsmål. Jeg ville heller ikke tage B med til fødselsdag hvis han er meget syg, men hvis han er en smule forkølet synes jeg det er noget andet. Men synes selvfølgelig ikke, at et feberramt barn skal andet end at plejes og få omsorg, helst hjemme. 
Anmeld