Jeg ved der er mange der gør det, men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

Nenus

Akmese skriver:

Ja det kan jeg godt forstå, men nej det er bare en grusom ventetid, der er slet ikke noget man kan sige at berolige dig i sådan en situation... :/ ! selvom jeg ville ønske der var !! håber på det bedste, og at det går i sig selv igen, og at egen læge kan tilse dig mandag !  du har vel en NF scanning lige om lidt ?? eller har du været til den ??

Mange mange tak 

Blødningen er blevet lidt lysere rød nu - ved du om det betyder noget, evt.? 

Jeg skal til nf på onsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Nenus

Benjamins'mor skriver:

Ved det ikke hjælper, da man bare er så frygtelig bange!

Men da jeg var 10+6 begyndte jeg at pletbløde, derefter styrtblødte jeg samme dag, Lægevagten sagde jeg skulle ringe igen hvis det blev værre.
Næste morgen ringede jeg ud til egen læge og hun skaffede mig en akut tid til scanning, baby havde det heldigvis fint.
Blødte de efterfølgende uger, og det viste sig jeg havde en masse blod liggende under min livmoder i en slags "samling".

for at alt er som det skal være, og du bare er "uheld" ligesom mig.

Tak, for din historie! Håber også bare det er sådan for mig, at det er noget der går i sig selv 

Jeg havde godt nok en cyste på æggestokken til en terminsscanning da jeg var 6+4 - så ved ikke om det kan have noget at sige?? 

Anmeld

3. maj 2013

Benjamins'mor

Nenus skriver:

Tak, for din historie! Håber også bare det er sådan for mig, at det er noget der går i sig selv 

Jeg havde godt nok en cyste på æggestokken til en terminsscanning da jeg var 6+4 - så ved ikke om det kan have noget at sige?? 

Det kan jeg desværre ikke svare på, da jeg ikke ved hvad en cyste på æggestokkene er.

Anmeld

3. maj 2013

Stivdie

Nenus skriver:

Jeg bløder altså! Jeg er så nervøs over det, selvom jeg har talt med vagtlægen. Han sagde jo bare at hvis det tager til, skal jeg ringe igen... Men øv, hvor er det hårdt at sidde her, og ingenting kan gøre! Er 11+5, så tænker bare, at jeg jo egentlig snart er ovre den værste periode så hvorfor skal jeg liiige bløde nu, hvis ikke det er noget? Århha jeg hader det her

Kan desværre ikke komme med nogen solstrålehistorie, da jeg ikke selv har været i en lignende situation, men jeg kan ikke gå uden at give dig et
Er selv 11+6, så ved hvor meget jeg ville gå i panik, hvis jeg begyndte at bløde nu, så sender dig en god spand babyklister, 1000 positive tanker og håber på en positiv opdatering fra dig snart

Anmeld

3. maj 2013

Nenus

Stivdie skriver:

Kan desværre ikke komme med nogen solstrålehistorie, da jeg ikke selv har været i en lignende situation, men jeg kan ikke gå uden at give dig et
Er selv 11+6, så ved hvor meget jeg ville gå i panik, hvis jeg begyndte at bløde nu, så sender dig en god spand babyklister, 1000 positive tanker og håber på en positiv opdatering fra dig snart

Mange mange tak! 

Smutter til køjs nu, og håber på at det hele er fint i morgen

Anmeld

3. maj 2013

M (:

Nenus skriver:

Jeg bløder altså! Jeg er så nervøs over det, selvom jeg har talt med vagtlægen. Han sagde jo bare at hvis det tager til, skal jeg ringe igen... Men øv, hvor er det hårdt at sidde her, og ingenting kan gøre! Er 11+5, så tænker bare, at jeg jo egentlig snart er ovre den værste periode så hvorfor skal jeg liiige bløde nu, hvis ikke det er noget? Århha jeg hader det her

Jeg blødte 11+3 og sidder netop nu med min lille guldklump i armene.  For at alt er ok!

Anmeld

5. maj 2013

Mink

Nenus skriver:

Mange mange tak 

Undskyld min sene tilbagemelding ! Men nej jeg har som sagt slet ingen erfaring selv med at bløde..  Bliver spændende på onsdag!!  Håber du har fået det bedre?  Og at blødningen ikke udviklede sig 

Anmeld

5. maj 2013

Mink

Nenus skriver:

Mange mange tak 

Undskyld min sene tilbagemelding ! Men nej jeg har som sagt slet ingen erfaring selv med at bløde..  Bliver spændende på onsdag!!  Håber du har fået det bedre?  Og at blødningen ikke udviklede sig 

Anmeld

5. maj 2013

Laulund87

Akmese skriver:

https://www.baby.dk/debat/215822pi1/graviditet/en-update-paa-min-traad-fra-i-gaar---.aspx

Jeg tillader mig lige at komme med hendes update her..

Anmeld

5. maj 2013

E.J.mor.

Akmese skriver:

vil lige gøre dig opmærksom på at denne person som har oprettet det indlæg her ,har lavet et ny update og hun har mistet barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.